Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Practical Poultry  (Læst 1959 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Dorte K

• Passiv bruger
  • Hovedet koldt men hjertet varmt
Sv: Practical Poultry
« Svar #15 Dato: 04 Oktober , 2011, 06:23 »
Ja det skal nok passe. Jeg købte også "a binder" tror jeg det hed, altså et ringbind, og skal af m 67 pund. God fornøjelse!
Mange hilsner
Dorte Kjær
Maran i sort-kobber, en meget lille flok
0,2 huskatte tidligere vildkatte
2,1 børn på 19, 17 og 8 år sammen med 1,0 akademiker
maranklub.dk
racefjerkrae.dk

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 04 Oktober , 2011, 08:37 »
Ja..det ser fint ud det blad..men ved ikke helt hvor og hvordan jeg skal bestille det..syntes der er mange forskellige priser og antal, og det gør det jo ikke nemmere når det er på engelsk.. ;)

Engelsk er vildt nemt...men bladet er faktisk let læseligt, synes jeg  ;) men det er ret nemt at bestille, man går bare ind på practicalpoultry.com, tror jeg...ellers google det, og så klikker man på magazine. Herefter klikkes på order this eller subscribe (bliv abonnent), og så kan man vælge til europa og se de forskellige tilbud hertil  /o Fedt!
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 04 Oktober , 2011, 08:39 »
Jeg tror, at jeg skulle af med 110 pund for 24 måneder plus to valgfrie bøger. Bøgerne har jeg endnu ikke modtaget, det første blad er dog kommet, men jeg har været så glad for de andre engelske bøger om fjerkræ, som jeg har købt via amazon, så det turde jeg godt bestille  ;D
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling

Offline Echo

• Passiv bruger
« Svar #18 Dato: 04 Oktober , 2011, 09:01 »
Jeg tror, at jeg skulle af med 110 pund for 24 måneder plus to valgfrie bøger. Bøgerne har jeg endnu ikke modtaget, det første blad er dog kommet, men jeg har været så glad for de andre engelske bøger om fjerkræ, som jeg har købt via amazon, så det turde jeg godt bestille  ;D

Jeg har også kjøpt abonnement, men jeg skjønte det sånn at bøkene får du ikke. Det gjaldt bare dersom du bodde i UK.

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 05 Oktober , 2011, 08:46 »
Jeg har også kjøpt abonnement, men jeg skjønte det sånn at bøkene får du ikke. Det gjaldt bare dersom du bodde i UK.

Ja okay, jeg skal ikke kunne sige, om jeg har set forkert derinde...men jeg klikkede på de tilbud, der kun gjaldt Europa - så nu får vi at se  ;)
Mette

Offline SigneJohanneBonde

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 07 Oktober , 2011, 18:19 »
Hej.
Jeg bestilte 12 månder for 1 mdr siden, men har stadig ikke modtaget et blad ???.
Er det ikke mærkeligt? Har I andre modtaget okt nr?
0,4 maran, 0,1 dværgwyandot, 0,1 brahma, 0,1 islandsk landnams, 0,4 araucana, 0,3 skånske blomsterhøns, 0,1 wyandot, 0.2 orpington, 0,1 faverolles,  0.1 landhane, 1,0 huskat, 1,0 cavalier king charles spanel og 1,0 russisk landskildpadde.

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #21 Dato: 08 Oktober , 2011, 10:21 »
Jeg tror, der gik 3 uger fra bestilling til jeg modtog bladet, dvs for en uge siden modtog jeg dér, der hedder november udgaven!
Mette