Velkommen,
Gæst
. Venligst
log ind
eller
registér
dig. Modtog du ikke en
aktiverings-e-mail?
1 Time
1 dag
1 uge
1 måned
Altid
Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Hjem
Forum
Hjælp
TinyPortal
Leksikon
Galleri
Søg
Kalender
TinyPortal
Downloads
Staff List
Recent Topics
Log ind
Registrér
Dansk Fjerkræ Forum
»
Forum
»
Hønsegården
»
Problemer og sygdomme
»
utøjsmidel fra husdyrhelse
Nyeste
Avlshane - Sussex
Fra
Hans-Kurt
[17 Juni , 2026, 21:59]
Jersey Kæmpe - “forkert” ...
Fra
Cbredgaard
[16 Juni , 2026, 16:36]
Indstilling af rugemaskin...
Fra
Tomzen
[28 Maj , 2026, 22:03]
Håbefuld søgning: Daggaml...
Fra
Tomzen
[19 Maj , 2026, 18:41]
Højpatogen fugleinfluenza...
Fra
Tomzen
[19 Maj , 2026, 18:02]
Se seneste billeder
Links
DFfR -racefjerkræ
Frit Fjerkræ
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: utøjsmidel fra husdyrhelse (Læst 5032 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tommy L Andersen
Passiv bruger
Indlæg: 156
utøjsmidel fra husdyrhelse
«
Dato:
21 August , 2008, 09:37 »
hej er der nogen der har prøvet utøj/loppemiddel (exner petguard)fra husdyrhelse
jeg har lige destilt et utøjsmiddel og hvidløgsgranulat ved
www.husdyrhelse.com
syntes det er ok priser
men er der nogen som har prøvet om det virker -fordele-ulemper
«
Senest Redigeret: 21 August , 2008, 09:47 Fra Tommy L Andersen
»
Logget
M.V.H Tommy
0.4 vorwerk 0.1 rir
1.4 kobberfarvet maran 0.1 blomsterhøns 0.2 hvide æglæger 1.1 engelske araucana 1.0 hund kooiker 2.1 børn 0.1 kone
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
Dansk Fjerkræ Forum
»
Forum
»
Hønsegården
»
Problemer og sygdomme
»
utøjsmidel fra husdyrhelse