Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Sv: ikke så godt....  (Læst 4032 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jesper Arnecke

• Passiv bruger
Sv: ikke så godt....
« Dato: 15 August , 2011, 22:12 »
Hej Søren,

Lad være med at tage det så tungt - uanset hvordan man vender og drejer alting, så er det kun overfor dig selv du skal stå til regnskab. Hvis du mener det du har gjort er det rigtige, så er det forhåbentligt også det du har gjort!

Hvis du i stedet tænker det måske ikke var så klogt, så er der ingen grund til at være trist over det, du kan ikke ændre ved det alligevel. Så er det bare med at komme igang med at ændre hvad der er årsagen til det! Og så forhåbentligt ikke gentage det :)

God samvittighed kommer af at gøre hvad DU føler er rigtigt :)

/o for at flere gør hvad der føles rigtigt!

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #1 Dato: 15 August , 2011, 22:17 »
Hvad skal du af med af hanekyllinger, Søren, du sjove menneske?? *l Og har du fortalt staben at du HAR fattet deres regler omkring billeder, således at du nu gerne vil bede om muligheden for at indsætte billeder tilbage? :)

Håber at du snart finder din humor tilbage, og ikke er trykket af dette længere... *l Det ER trods alt "kun" et forum (jaja, ved godt at det ikke er et hvilket som helst forum, og at det er guld værd), men her er regler til for at blive holdt, og det må vi jo acceptere *l

Jeg stemmer for at du finder den gode stemning frem igen!!! *l

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #2 Dato: 15 August , 2011, 22:34 »
Jeg vil også stemme.

Min stemme sættes på en dialog mellem Søren og Admin, uden for det offentlige forum så man finder en løsning på 'problemet' omkring billeder fra Søren.

Jeg savner faktisk Sørens mange fantastiske billeder.

Jeg læste med da bølgerne gik højt.

Jeg forstår Admin's bekymring omkring evt sager om ophavsret, men jeg synes også at huske at Søren meget klart gjorde opmærksom på at det billedmateriale han brugte, stammede fra 'en lille lukket kreds' som var enige om at de hver især måtte bruge hinandens billeder som de lystede. Hvis det holder stik og de anvendte billeder kun er materiale lavet af 'den lille lukkede kreds' kan jeg ikke se noget problem. Så sålænge Søren sikrer sig, inden brug af et billede herinde, at billedet er taget (ikke lånt andetstedsfra) af en person fra 'den lille lukkede kreds' burde alt være lovligt og i skønneste orden.

HUSK - uden billeder er det ikke sandt.
Mvh
Erik Andersen

Offline Anja Nielsen

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 16 August , 2011, 04:50 »

Hej Søren :)

Velkommen tilbage ;) og kom frisk, med nogle historier /o

Hvad der er sket kan ingen ændre :) se fremad, ingen er fejlfri. Selverkendelse er en ret stor ting at kunne. ;)

Som Erik så rigtigt skriver, tag den med Admin.

Med venlig hilsen

Anja

0.6      Lys Sussex (Stor )
1.1      Gul Sussex (Stor)
1.0      Amerikansk Collie
2.0      Misse-Mau

Offline Charlotte22

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 16 August , 2011, 11:02 »
Velkommen hjem Søren

Jeg savner også alle dine skøre billeder.
I min hønsegård er der Sussex høns i mange farver :-)
Venlig hilsen
Charlotte

thorleif

• Gæst
« Svar #5 Dato: 16 August , 2011, 11:12 »
Soeren, jeg saa paa nyhederne at du skabede lidt troebbel i London ogsaa? Alle journalisterne troede vidst at det var nogle "rioters og looters" der var roden til problemerne. de vidste slet ikke at du var i London?

Offline Tanja S.B.

• Bruger
« Svar #6 Dato: 16 August , 2011, 11:15 »
Soeren, jeg saa paa nyhederne at du skabede lidt troebbel i London ogsaa? Alle journalisterne troede vidst at det var nogle "rioters og looters" der var roden til problemerne. de vidste slet ikke at du var i London?

*g *g *g *g *g *g *g *g *g *g *g *g *g
Mvh. Tanja :)
Maran (sort-kobber og blå-kobber)
1,4 serama (børnenes)
+ diverse

0,1 kleiner münsterländer, 1,2 katte, 2,0 banditter

www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk
http://maranklub.dk

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #7 Dato: 20 August , 2011, 10:43 »
Snøft, Søren... :'( Sikke en kompliment at komme ind til, dét varmede godt nok, TUSIND tak! *l