0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Status pt er at jeg lige har lagt en kold våd levende kylling under hønen igen den var kommet udenfor. Der er stadig 6 æg der ikke rører på sig, selvom jeg tjekkede at de flød. Håber der er kommet lidt flere imorgen tidlig ellers må jeg vist nøjes med de tre til 4 der klarede skærene.
Undskyld jeg stiller så mange spørgsmål, jeg bekymrer mig nok lidt vel meget her første gang men.....Jeg har 5 levedygtige kyllinger som alle kan gå rundt. Nogle af dem har pikket lidt hirse i sig på bakken. Jeg har ikke set dem drikke de har klækket for 1,5 døgn siden. kan de drikke af et kagedåselåg, eller skal de have et drikketårn i miniformat. Jeg har drikketårne i 3l og 4,5l men er i tvivl om de kan finde ud af det. Eller om de kan nå, det er dværgwyandotter. Jeg synes det er lidt bøvlet med de kyllinger, jeg har allerede reddet 2 af dem fra at fryse ihjel fordi de lå udenfor hønen på ryggen. Jeg har også aflivet en som gik rundt og rundt med lukkede øjne og snasket hoved. Håber ikke det skal være så kompliceret hver gang det er ikke det jeg får fornemmelsen af når jeg læser hvordan det normalt går.