Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Kylling ryster  (Læst 2158 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Anne-Marie RS

• Passiv bruger
Kylling ryster
« Dato: 31 Juli , 2011, 11:31 »
Hej
Er helt ny herinde -og helt grøn med hensyn til høns :)
Vi har en dejlig dansk landhane, 6 luttehøner, 2 luttehaner og 1 silkehane -og de går altså fint og problemfrit i samme hønsegård :)
Ny er vi så de lykkelige "bedster" til 6 små kyllinger, men den ene ryster og er ustabil på benene. Den snubler og falder, hvis den vil klø sig, men ellers trives den -spiser godt, løber glad rundt. Den er nu godt en uge gammel.
Er der nogen, der har et bud på, hvad der kan være galt?

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Kylling ryster
« Svar #1 Dato: 31 Juli , 2011, 12:25 »
Velkommen på forum, Anne-Marie :D
Jeg har ikke noget bud på, hvad din kylling fejler, men hold godt øje med den, og hvis den ikke retter sig, bliver du måske desværre nødt til at aflive den. Når den er en uge gammel, burde den være mere sikker på benene.
Du skal lige opdatere din profil med fuldt navn, ellers har du ikke mulighed for at skrive på forum fremover.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Mico

• Passiv bruger
  • Øvelse gør Mester
    • DeviantART profil
Sv: Kylling ryster
« Svar #2 Dato: 31 Juli , 2011, 12:35 »
Det minder mig om min Ancona som vi blev nød til at aflive, den faldt hele tiden.

Vent og se, hvis det blir værre, kan du måske overveje om det ville være det bedste for kyllen <A

Mico.
Ahem. Det er Mico, ikke Micro. Tak :)

Hilsen Mico.

Hønsetegninger og meget mere på --> http://miconutziri.deviantart.com/