Tak for jeres input

Grunden til jeg har bygget denne rugemaskine er heller ikke for at opnå 100% klækning.
Da jeg hverken sælger æg eller kyllinger, men udelukkende har dem til eget forbrug (kød og æg) og gerne vil være selvforsynende, er mit eneste mål at få kyllinger uden merpris. Og æg svømmer vi jo i, så i stedet for at fodre hønsene og hunden med dem (udover os selv), så ville det ikke være det store tab for os at have en lav klækkeprocent.
Den rugemaskine jeg har bygget ikke har kostet mig en klink i merudgift, så det eneste jeg betaler for er strømmen.
Da den PT er sat i gang på en 15W pære er strømforbruget over 22 dage: 15W x 24 timer x 22 dage = 7920 W ~ 8 kW, hvilket svarer til
ca. 16 kr pr. kørsel.
Hvis jeg alternativt skulle ud og købe daggamle kyllinger koster de billigste jeg har set 10-15 kr (typiske blandinger eller produktionshøns).
Dvs. så længe jeg ruger
2 kyllinger ud pr. kørsel, har det kunne svarer sig økonomisk, tidsmæssigt nok ikke da jeg jo holder øje med den, men det er jo en hobby og noget jeg har lyst til.
Jeg har kun en lille flok og ønsker ikke mange høns eller at begynde at sælge, da det er krydsninger, så tænkte jeg at dette skulle være til inspiration til folk der er lidt ligesom mig (hvis I ellers findes derude

), at de gerne vil prøve men ikke investere flere hundrede kroner på det i første omgang.
Hvis man bliver bidt af det kan man jo altid investere, men jeg vil stadig bare kunne lave få kyllinger til eget forbrug.