Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hjælp til bestilling i England  (Læst 1808 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: Hjælp til bestilling i England
« Svar #15 Dato: 22 Juli , 2011, 14:03 »
Som "kurup" skriver lidt højere oppe har han/hun købt den fra et andet firma. Der kan man godt putte den i kurven og vælge DK som land. Transport koster vist ca. 20 pund.

http://www.theincubatorshop.co.uk/products/details/130.html
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline C. Kjær

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 22 Juli , 2011, 16:18 »
De vil ikke sende RCOM'en til DK. Jeg har spurgt dem via e-mail og de skriver: Sorry we do not ship the RCOM Incubators to Denmark. We can supply the Brinsea incubators which are also featured on our website.

Tak Tanja.
Det er der jo ikke så meget at gøre ved. Men tak fordi du gad bruge din tid.

Nogen som ved hvor de vil sælge og sende Rcom 20 pro ?
Caroline

Med 0,3 Jersey Kæmper - 0,2 Orloffer - 0,1 araucanaer 2,2 Australorps - 1,4 Sussex - 0,1 blomsterhøns - 1,5 maran + alle blandingerne :) i hønsegården

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
« Svar #17 Dato: 22 Juli , 2011, 16:19 »
Hej Caroline

Se mit link ovenfor. De sælger RCOM til DK :).
Venlig hilsen Tanja

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #18 Dato: 22 Juli , 2011, 17:21 »
Hej Caroline

Jamen, ser det ikke ud som om, at de kun sælger R-com 20 Digital??? Eller kigger jeg helt forkert..

Hvis ja, så kan jeg stærkt anbefale R-com king suro, der er billigere og fuldautomatisk!!  /o
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
« Svar #19 Dato: 22 Juli , 2011, 17:25 »
Jamen, ser det ikke ud som om, at de kun sælger R-com 20 Digital??? Eller kigger jeg helt forkert..

Hvis ja, så kan jeg stærkt anbefale R-com king suro, der er billigere og fuldautomatisk!!  /o
Ups, nå, det har jeg ikke kigget så meget efter. Beklager hvis jeg har linket til noget forkert.
Venlig hilsen Tanja

Offline C. Kjær

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 22 Juli , 2011, 18:36 »
Hej Caroline

Så slet ikke du havde linket til en anden side, svarede og søgt så om hvor man så evt kunne købe en rcom pro  ;)
At det så ikke er pro udgaven gør skam ikke noget, for har nu, efter lidt søgen her på forum, fundet en anden side, og bestilt en rcom pro  *o
Caroline

Med 0,3 Jersey Kæmper - 0,2 Orloffer - 0,1 araucanaer 2,2 Australorps - 1,4 Sussex - 0,1 blomsterhøns - 1,5 maran + alle blandingerne :) i hønsegården

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #21 Dato: 22 Juli , 2011, 22:35 »
Så slet ikke du havde linket til en anden side, svarede og søgt så om hvor man så evt kunne købe en rcom pro  ;)
At det så ikke er pro udgaven gør skam ikke noget, for har nu, efter lidt søgen her på forum, fundet en anden side, og bestilt en rcom pro  *o

Hvor har du bestilt den så??  :)
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling

Offline C. Kjær

• Passiv bruger
« Svar #22 Dato: 22 Juli , 2011, 23:32 »
Hvor har du bestilt den så??  :)

Det har jeg på denne side http://www.eggincubators.co.uk/ ;)
Caroline

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #23 Dato: 23 Juli , 2011, 12:56 »
Det har jeg på denne side http://www.eggincubators.co.uk/ ;)

Okay, nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvad kan denne R-com 20 pro, som R-com
King Suro ikke kan? Jeg har en R-com King Suro.... De er begge fuldautomatiske, begge kan klare 24 hønseæg, samme mærke, mv (af hvad jeg kunne se), men R-com 20 Pro er 120 £ dyrere!!!!  ???

Jeg har købt min r-com king suro hos Danki A/S her i DK!
Mette

Offline C. Kjær

• Passiv bruger
« Svar #24 Dato: 23 Juli , 2011, 23:38 »
Måske fordi den er computerstyret  ???  og synes at have læst et sted at rcom 20 pro'en var bedre til at holde temperatur og fugtighed, uanset hvor den stod. Men vil ikke hænges op på det!
En af grundene til at jeg valgte at købe rcom 20 pro'en, var fordi jeg læste mig til at den skulle være god til at ruge papegøje æg ud, hvilken mine svigerforældre var meget tændt på  ;) da de har en del gøjer.
Caroline

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #25 Dato: 24 Juli , 2011, 09:36 »
Måske fordi den er computerstyret  ???  og synes at have læst et sted at rcom 20 pro'en var bedre til at holde temperatur og fugtighed, uanset hvor den stod. Men vil ikke hænges op på det!
En af grundene til at jeg valgte at købe rcom 20 pro'en, var fordi jeg læste mig til at den skulle være god til at ruge papegøje æg ud, hvilken mine svigerforældre var meget tændt på  ;) da de har en del gøjer.

R-com King Suro er også computerstyret  ;) Og har ikke haft problemer med temperaturen på trods af, at den står i entréen  /o
Mette

Offline C. Kjær

• Passiv bruger
« Svar #26 Dato: 24 Juli , 2011, 11:37 »
R-com King Suro er også computerstyret  ;) Og har ikke haft problemer med temperaturen på trods af, at den står i entréen  /o

Ja så ved jeg det ikke.
Måske man skulle lave en tråd om forskellen, og lade nogle af de kloge hoveder fortælle. Der kommer vist ikke så mange her ind i denne tråd  8)
Caroline