Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Bytte??  (Læst 573 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Maddy

• Passiv bruger
Bytte??
« Dato: 17 Juli , 2011, 12:39 »
Med inspiration fra selvforsyningsindlægget, tænker jeg om der var mulighed for at man kunne bytte sine varer (marmelade, henkogninger mv) med hinanden?
Så kunne man prøve noget nyt, som man måske ikke selv har i haven, eller bare en ny opskrift?

Og så syntes jeg at det kunne være rigtig fedt for os der ikke har så meget erfaring i syltning og den slags, at nogle af dem der har års erfaring kommer på banen og holder nogle kurser så vi kan føre det videre...

Bare et par forslag..

Hilsen Maddy

0.1 Hund
1.0 Kat blanding
1.0 Mand

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Bytte??
« Svar #1 Dato: 17 Juli , 2011, 13:30 »
Hej Maddy
Har du set tråden om selvforsyning, der er mange gode oplysninger i den og mange syltekloge kogekoner  /o

http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=18537.0;topicseen
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Maddy

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 17 Juli , 2011, 18:40 »
Hej Ina.
Ja jeg har set det, men jeg er vist det pædagogerne vil kalde et: røre-gøre-barn.
Jeg lære tingene bedre og hurtigere hvis jeg selv får lov til at have det i hænderne samtidig med at jeg har en kyndig vejleder ved min side..
Hilsen Maddy

0.1 Hund
1.0 Kat blanding
1.0 Mand

Offline Jesper Arnecke

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 17 Juli , 2011, 18:45 »
Der findes vel sådan et selvforsynings-bytte-bytte ingen dyre købmand imellem forum?

Hvis der er nogle der falder over det, så ville jeg da nok gerne lige melde mig ind på det :) - ville være nice at bytte nogle ting og sager :) - altså spiselige :)