Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hygge træf på Farmen. Hvem er friske på at mødes i hyggeligt lag?  (Læst 2661 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Farmen

• Passiv bruger
Hej alle..

Vi sidder her min kone og jeg og snakker hvor mange fantastiske mennesker der er herinde på dette forum. Som vi da, gerne vil sætte ansigt på. Vi er jo en hobby gruppe med mange års erfaring. nogle flere end andre. Gæs, ænder, kalkuner høns og div andet fjerkræ eller hoppende kaninavlere.
Vi lægger gerne hus eller pavillon til. Hvis vi så ku deles om lidt mad og drikke, ku alle være med. Ku det have din eller jeres interesse? *o *o *o

Mvh. Farmen og Æggejune
Med venlig hilsen
Jacob Poulsen

1,1 bronze kalkuner, 2 gaser gammel dansk landrace, 0,4 hvide gæs, 2,5 moskusænder, 0,2 hvid landrace and, 1,2,1 Bennets kænguruer og 2 fantastiske døtre på 1,5 og 3 år:).

Offline bullstar

• Passiv bruger
  • En rigtig hønsefreak
    • www.englefund.dk
Ja jeg er på ;D i siger bare til hvor og hvornår /o Syntes det kunne være sjovt at møde nogle forum medlemmer så man ved hvem der gemmer sig bag ved skærmen...

Og så er vi jo også næsten naboer ;)
Lærke Lorentzen
Ejer af Orpington i stor....
Opdrætter teddy kaniner og engelske undulater...

Se min hjemmeside:)

Offline Marita

• Bruger
Sikke et godt initiativ, det vil jeg meget gerne med til og er sikker på at Johnny (manden min) også gerne vil være med. Vi bor lige rundt om hjørnet næsten i forhold til jer, og bortset fra nogle få dage har vi tid næsten når som helst :)

Offline Farmen

• Passiv bruger
Hej Marita og Bullstar.
Ja ku det ikk være hyggeligt at se hinanden /o. Det er så kedeligt, hvis man ikke har nogle at dele glæderne med. Lad os se, om ikke vi kan få samlet en masse. Det behøver ikke være et kæmpe arrangement, men hvis vi ku blive 10-20 stykker :) Sig endelig til jeres fjerkræs eller kanin venner at de er velkomne. Så kan vi jo finde en dag. Vi glæder os til at se jer alle :
Mvh. Jacob og June
Med venlig hilsen
Jacob Poulsen

1,1 bronze kalkuner, 2 gaser gammel dansk landrace, 0,4 hvide gæs, 2,5 moskusænder, 0,2 hvid landrace and, 1,2,1 Bennets kænguruer og 2 fantastiske døtre på 1,5 og 3 år:).

Offline Fristed

• Passiv bruger
    • Fristedsgalleri
det lyder da som en rigtig hyggelig og god ide.... :)
den er vi med på, bare det ikke er for langt væk fra hjemmet...vi skal jo være hjemme til at lukke høns ind for natten  ;)
Hilsen Gitte Fristed

2,8 orpington, gule stor
1,3 guld-sortrandede wyandotter stor
1,2 dværgsilke, vildtfarvet
0,2 dværgsilke, hvide
1,3 Krøllet dværg Kochin
1,0 islænder Ari fra Sysselhaven
1,0 haflinger Nantino Hestvang
1,2 katte
1 cairn terrier
4 børn (17, 18, 21, 21)
Min mand hbp

Offline Farmen

• Passiv bruger
det lyder da som en rigtig hyggelig og god ide.... :)
den er vi med på, bare det ikke er for langt væk fra hjemmet...vi skal jo være hjemme til at lukke høns ind for natten  ;)

Lyder dejligt :). Ja lad os endelig få folk, fra nær og fjern med. Har set at man kan få automatisk lukke maskine til hønselemmen. He he.. Ellers må de passes af naboen..
Med venlig hilsen
Jacob Poulsen

Offline Patricia

• Passiv bruger
  • Mit første Klubmesterskab
Super "initiv" ;) Håber det bliver en fri weekend.
Hønsehilsner
Patricia

4,5 stor lys Sussex, 2,10 lys dv. Sussex, 2,10 gul dv. Sussex, 7 grå Landgæs, 2 Svanegæs 1,0 Dansk/svensk gårdhund, 0,1 Jack Russell terrier
www.racefjerkrae.dk
www.naestved-fjerkraeklub.dk
www.sussex.dk
www.Sydvestsjaellands-fjerkraeklub.dk

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Herlig idé. Jeg havde også tænkt på at invitere her på Midtsjælland, men kører gerne sydover for at møde fjerkrævennerne. /o
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Henriette Hall

• Bruger
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
Hvorfor skal alle sociale forum-arrangementer foregå på Sjælland???
 :(
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
Det gør de da heller ikke ...det jo blot at spørgsmål om at  vi tager samme initiativ på fyn og jylland.
 /o
Med venlig hilsen Søs

Offline Farmen

• Passiv bruger
Hvorfor skal alle sociale forum-arrangementer foregå på Sjælland???
 :(

I kan da slå jer sammen i en konvoj :) Vi sætter en stor pavillon op. Så der er plads til alle. Så bare kom. :)
Med venlig hilsen
Jacob Poulsen

Offline Farmen

• Passiv bruger
Herlig idé. Jeg havde også tænkt på at invitere her på Midtsjælland, men kører gerne sydover for at møde fjerkrævennerne. /o

Super. Vi håber på så mange som muligt. Så kom kom :)
Med venlig hilsen
Jacob Poulsen

Offline Patricia

• Passiv bruger
  • Mit første Klubmesterskab
Kunne der måske blive kastet en dato i spil......Så jeg kan se om jeg har fri... ::)
Hønsehilsner
Patricia

4,5 stor lys Sussex, 2,10 lys dv. Sussex, 2,10 gul dv. Sussex, 7 grå Landgæs, 2 Svanegæs 1,0 Dansk/svensk gårdhund, 0,1 Jack Russell terrier
www.racefjerkrae.dk
www.naestved-fjerkraeklub.dk
www.sussex.dk
www.Sydvestsjaellands-fjerkraeklub.dk

Offline morT4

• Passiv bruger
lyder super hyggeligt  ;D bare jeg nu har fri  :-\
1,1 (+2 vallaker?) hest
0,1 ruhåret hønsehund/labrador blanding
1,2,3 katte
1,0 laksefarvede dv Kochin
0,3 orpington
0,2 sorte Australorps
0,20,6 blandings høns
2,2 børn
1    mand

Offline Elise ☺

• Passiv bruger
    • www.beli-lys.webbyen.dk
Dejligt med en god ide  /o jeg er da med på den hvis det bliver i en af mine fri week-ender.
Mange Hilsner Elise

Brahma: Hvid-blå col. Hvid-sort col. Red pyle, sølv-sortbåndet
Engelsk araucana: Perlegrå
Sebright: Sølv sort randet
Serama
Gæs: alm landgæs
6 heste/ponyer
Mange katte
1 fantastisk gårdhund
2 dejlige piger og 1 forstående ægtemand