Sjov overskrift, hva?

Den kom til at lyde lidt mærkelig

Nå, men fokus på spørgsmålet!
Jeg har fået mig endnu en dejlig hønemor i min søde dværgwyandott (med alt hvad der hører sig dertil af hakken

) og hun har fået sig noget af en kyllingeflok

Da hun nåede sin 22. eller 23. dag, havde hun selv ruget 8 kyllinger ud (her tænkte jeg at hun nok kunne følge med, for selvom hun er dværg, er det små kyllinger af stor silkerace, og de ER jo nogle små pjok som daggamle), og resten af æggene blev lagt i rugemaskinen. Derefter er der så kommet yderligere 5-6 kyllinger, og der er snart endnu en på vej. Det vil sige, at min dv. wyandott sandsynligvis ender med 15-16 kyllinger hvoraf 2, skal det nævnes, er enten orpington-kyllinger eller krydsninger (spørg mig ikke hvordan

)
I forvejen har jeg en hønemor, (med tilhørende babysitter-hanefar) der går med 6 kyllinger, som ihvertfald er ved at være 7 uger gamle. Deres skrukmutter er en stor silkedame, og ligeledes er farmand, men alligevel er de små krudtugler allerede ved at fylde en hel del under mor (og der er kun 6

)
Derfor begynder jeg jo at blive lidt bekymret for om min Wyandott kan klare opgaven med at holde alle de kyllinger varme, når de bliver ældre (og større) og hun "kun" er en dværghøne??

(Spørgsmål rettet mod de kloge dværgwyandott-erfarne mennesker herinde)