AARG....to af mine katte havde på forunderlig vis fået tiltusket sig adgang til hønsegården, hvor jeg lige havde fodret høns og kyllinger med dejlig patè. Kattene ville meget gerne med ind, men de havde fået patè først. Efter at have set at alle havde fået og ingen kom op og slås, var jeg kørt til børnehaven, for at hente den yngste. Da jeg kom tilbage, syntes jeg at hønsene lavede en mærkelig lyd, og da jeg kom over til hønsegården sad der en KAT og gemte sig under et træ,.. INDE i hønsegården og en anden lå stille og afslappet oven på en kasse under hønsehuset. Een kylling havde åbenbart været i vejen eller bare for uimodståelig

. Den lå helt stille ude i siden, men var levende. Kattene blev meget håndfast drønet ud af både mig og hønemor og den lille taget ind og plejet. ingen huller eller blod, kun lidt knækkede fjer på den ene vinge. Desværre klarede den det ikke men døde stille i den ældste søns hånd

. Dumme dumme DUMME kat

Så imorgen må jeg ud og SY nettet over hønsegården fast på hegnet og så holde vagt med vandpistolen under armen !!!!!!!!!!