Hej Tanja
Dødt og dødt, er nok så meget sagt, men lige hvor meget følelse de har, er jo lidt vanskeligt at sige....
Jeg har haft høns, der er hoppet op på røret mellem fyr og skorsten, og havde jeg ikke rakt dem ned, var de såmænd blevet siddende...
Det som du måske opfattede som dødt, kan være det, at fugle bruger det, som de ved de har... Måske har den ikke lige været klar over, at den havde to ben... Og derfor ikke brugt det, som du mente var lamt.
Nu kan jeg ikke lige huske, hvor gammel den var... Men alt på sådan en helt frisk kylling, er jo i en rivende udvikling, og for det meste, følges det hele rimeligt synkront... Men der kan forekomme skævheder, som kan vise sig på rigtigt mange måder... Så det ene ben, kan altså i teorien, dårligt nok være kommet ud af ægget, medens det andet virker meget kraftfuldt... Det kunne være forklaringen på dit problem, som forhåbentligt nu er overstået.... Er det sådan, kan der også være andre ting på kyllingen, som kan være lidt mindre udviklet end resten.. Men bare rolig, den skal nok blive helt normal.

M.V.H....Benny..