Tusind tak for svar

der var meget brugbart imellem

Jeg flyttede damen (dronning Elisabeth er navnet) udfra forsvindignskassen i tidligere i aften, det gik fint og trods brok og en tur udenfor er hun nu inde på den nye plads igen (hun har ligget på 1 æg siden lørdag) jeg har nu delt huset op, så hun har ca. 1/3 del af hønsehuset, hun kan komme ud og spise og drikke. Jeg lagde for en time siden de ny-indkøbte rugeæg ind under hende, hun løftede frivilligt numsen.. og sagde ikke en lyd

jeg har tænkt mig at lade hende blive her resten af ugen.. og så har jeg tænkt lidt på om jeg skulle indkøbe mig et kaninbur, bygge det lidt om, og så lave en lille gård med bur i selve hønsegården.. den kunne så bruges som børnehave, til skrukker og til dem der skal afskrukkes
kunne det være en ide´? jeg vil så flytte hende ud i det bur istedet for, så kan kyllingerne også høre de andre høns og det kan Elisabeth også, hvis hun skulle komme i tanke om at hun var alene

jeg vil ialtfald lade hende være de næste mange dage, selvom det er svært ikke at gå og tjekke hende hele tiden

puha.. er så nysgerrig på hvad der foregår