Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Har jeg egentlig nogensinde vist jer denne video?  (Læst 1732 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Har jeg egentlig nogensinde vist jer denne video?
« Svar #15 Dato: 02 Juni , 2011, 14:30 »
Kunne godt være at jeg skulle filme haven en af dagene :D Hønsegård, hvor der skulle sås sommerblomster, hønsegård hvor bålpladsen (som HELT ligner sig selv, her 5 år efter :D) og forhenværende brombærbusk stod :D

han håndterer nu det graviditets "galskab" meget godt /o stakkels mand, hvor skulle han vide fra der var plantet en lille bitte busk mift i græsplænen?? ;D

Hehe, ja du siger noget...måske var det lidt svært at se...men derfor var det stadig træls!!!!  /1 ;D

Haha kanon fane der kommer ned advarsel pms hahaha og dig der slutter med GRRRR ;D

Ja, det morede manden sig også rigtig over, specielt fordi jeg ikke kan finde ud af at få det væk!! :D

Så så man lige hvidkålsheksen finde kosten frem :D :D først konstatere hun EEN gang a hun har en dårlig samvittighed, så konstaterer hun TO gange den bredskuldredes dårlige samvittighed, så falder blodtrykket lidt da hun kan prale af at have skruet en kasse fast til legehuset , men SÅ manglede brombærene...

hehe kanon video :)

Hvad kan jeg sige...*r Så skulle du ha' set mig den dag altankassen faldt ned fra legehuset!  <B

Armen Christina altså  *g  .... det tog du da meget pænere end jeg ville ha' gjort  ::)

Er der overhovedet noget have tilbag emed alle de indhegninger i siden hen har fået ?

Ikke rigtig :D :D

*g Han er modig, ham Lau  /o
Han både indrømmer, at han har mejet den famøse brombærbusk den og så tør han skisme også vende ryggen til sin gravide, homonelt forstyrrede kæreste......jeg havde sgu hevet den anden busk op og gennemtæsket ham med den  *f
En rigtig sød video og jeg synes også, at du tog det meget pænt, Christina  /o

Haha, kunne lige se for mig, hvordan Lau blev gennemtæsket med en busk *g