Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Facebook  (Læst 2946 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hanne Lottrup

• Passiv bruger
Sv: Facebook
« Svar #15 Dato: 31 Juli , 2008, 13:53 »
Googler man mit navn kommer der rigtig meget frem her fra DFF. Det er 'ulempen' ved et specielt efternavn :). Omvendt synes jeg vi skal stå ved hvem vi er, når vi skriver sammen.
Jeg får aldrig spam på min hotmail, måske er den beskyttet godt eller også har jeg været heldig ;)

Offline Berit

• Passiv bruger
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
« Svar #16 Dato: 31 Juli , 2008, 19:00 »
Hanne jeg har heller aldrig spam i min mail, og mit navn er også på google, vi har nok et godt spamfilter  ;D
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

karina dj

• Gæst
« Svar #17 Dato: 31 Juli , 2008, 19:35 »
Hehe...sjovt med en snak her om facebook! Har selv haft utroooligt meget glæde ved den, og bekymrer mig ikke om deres salg af oplysninger. Det eneste de kan vide om mig er min email, andet har jeg ikke oplyst...jo min alder! Så hvis du ikke gider ha' spam i din mail...ja så stikker du dem jo bare en mailadresse du aldrig bruger. Jeg har nu ikke fået flere spams efter mit daglige brug af facebook.
Iøvrigt har jeg fået fortalt at de er blevet tvunget til at slette oplysninger om folk der har slettet deres profil.

;-) Karina

Offline Majs

• Passiv bruger
  • 4 nye kyller
    • Marianne Storgaard
« Svar #18 Dato: 02 August , 2008, 21:20 »
Jeg bruger også facebook og synes det er rigtig hyggligt, jeg har ikke fået mere spam af det, til gengæld har jeg fået kontakt med nogle som jeg ellers ikke ville have haft  ;D

Mvh.
Majs  :)
Marianne Storgaard, ingen høns i øjeblikket, det kommer helt sikkert til foråret, 2 misser...

Offline Mette Nygaard

• Hønsegufs-expert :)
  • Global Moderator
  • Jeg samler ikke snegle, det har jeg ænder til :)
« Svar #19 Dato: 04 August , 2008, 00:17 »
Jeg hygger mig gevaldigt på Facebook, hvor jeg får sludret og fjollet med langt flere end jeg ellers ville.

mht spam bruger jeg altid den samme emailadresse, når jeg registrerer mig på nettet - så får jeg kun spam der, og da det er et program, hvor alle afsendere jeg ikke har godkendt ryger i spamfiltret, ja så generer det mig ikke.
Bå-båååårk!!! (hønsegufs-kald)

1.11 lyse sussex(-lignende)
0.1 Lille My (3farvet dværg-sussex) samt 4 døtre heraf
0.1 Prinsesse (orpington) i hønsehimlen :'( - og en ny i bestilling ;)
2.11 Moskusænder - anført af Rasmus Rapand
0.3 tossede får
1.1 tåbelige gårdkatte: TossePer og Prinsesse Misse
1 tårnfalkekasse :)