Jeg vil gerne annoncere, at jeg i anledning af mine 2 skønne, formidable smukke, nysgerrige, og tamme små krydsningskyllinger, har valgt at navngive en ny hønserace.
-Jeg synes at nogle af de traditionelle navne er lidt kedelige, så mon ikke det er på tide

-Da det jo er lille uinflydelsesrige mig, gælder det måske nok kun i min hønsegård, men
der er det også yderst gældende at:
Der fra dags dato er "a new chick in town" og dens navn er:
Da-da-da-daaaam
Og det skal gøres helt klart, at denne navngivning udelukkende og eksklusivt er til ære for mine 2 nye små kyllinger, som er skænket til mig af Johanne Schiødt, og som desuden har formået at lære de nyeste skud på stammen "Lærkes høns" (1 silkekylle og 1 orpekylle) op til flere vigtige målsætninger:
1. Den store skræmmende hånd, der vil fange os, er en god hånd
2. Når hånden kommer ned, er det ensbetydende med mad, og vi må søge kontakt!
3. Selvom der ikke kommer mad ud, kan vi lige så godt blive ved med at forsøge at hakke det ud af den
4. Fluer er lækre og næringsrige snacks, og da andre kyllinger også ved det: snup den og LØB!
5. Ikke kun fluer, men også orme hører til den luksuriøse buffet der til tider stilles til rådighed!

)