Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hvormeget plads skal de have ???  (Læst 525 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tinse

• Passiv bruger
Hvormeget plads skal de have ???
« Dato: 27 Maj , 2011, 10:47 »
Jeg har to høner med kyllinger, lige nu går de i et mindre inhegning som er delt op da de to madammer ikke helt kan enes, så gik jeg og tænkte på om hvis de får mer plads om de så kan gå i samme inhegning uden at de ryger i fjerene på hinanden og hvis ja hvor meget plads skal der så være
 ??? ??? ???

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Hvormeget plads skal de have ???
« Svar #1 Dato: 27 Maj , 2011, 10:57 »
De vil ikke gerne dele plads, de er bekymrede for at den anden skal stjæle deres kyllinger, og det er jo også meget sansynligt,,,, så skal det da være fordi de alle er integreret i flokken, og måske de kan gå på hele matriklen
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Tinse

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 27 Maj , 2011, 11:22 »
idehele har jeg 6 kyllinger og de 5 af den skiftes med af være ved hver af hønsene, det ser ret sjovt ud, for er der noget mer interesant over hved den anden skynder der over, men de to madammer puster sig meget op over for hinanden, men hvor gamle skal kyllingerne være før end at hun ikke er så beskyttende over for dem længer, de bliver 3 uger på søndag

Offline hanegalgak

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 27 Maj , 2011, 13:08 »
Har du mulighed for at lukke det ene hold ud den ene dag , det næste hold den anden ?
Billeder ? Er det ikke noget børn maler ?

Offline Tinse

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 27 Maj , 2011, 13:22 »
Jo det har jeg mulighed for, det prøver jeg og ser så hvordan det kommer til at gå, :)