Et lille hjertesuk, der handler om, at jeg har for få timer i døgnet, og at der lige nu er et ukendt antal år til efterløn

Jeg er igang med et lille amatøravlsprojekt, der betyder, at jeg har mine høns delt i forskellige sektioner. (2 stammer, 1 til pause-høner, 1 til høne med kyllinger, 1 vuggestue, 1 børnehave samt 1 maranrum) - ialt syv afsnit.
4 af indelukkerne har vand to steder - nemlig ude og inde. Så drikker de mest.
Det betyder 11 vandbeholdere, der dagligt skal have friskt vand, og som hver tredie dag bliver vasket med varmt vand og sæbe.
Samlet ind i en trillebør og kørt ned på vores "værksted", hvor der er en vask med koldt og varmt.
( Foderet er ikke så tidskrævende - bortset fra når de skal have blødfoder, og tallerkenerne skal samles ind og ligeledes vaskes af i varmt sæbevand før de kan benyttes igen)
Hvad gør I? Er der nogen fif, jeg har overset? Jeg synes pt al min tid går med hønseavl (jeg har endda ikke ret mange høns i forhold til mange andre jeg kender til - og kun én race/farve/størrelse ) Det må ikke misforstås som klynk!!! Jeg nyder arbejdet, og vil ikke undvære min dejlige hobby, men indimellem er det sltså svært at nå det hele.