Jeg er stolt af at være hønseglad/gal. Al kritik, fnisen eller himmelvendte øjne præller af 'som vand på en gås'.
Fik i starten mange spørgsmål i retning af om det kunne betale sig/var besværet værd når man kunne købe æg til 1 kr/stk i supermarkedet og kyllinger, slagtet til 25 kr/stk.
Jeg kunne kun svare at mine æg og slagtekyllinger ikke kunne købes i nogen forretning uanset hvor meget man var villig til at betale. Og mange af dem der har smagt æg og kylling her fra stedet medgiver efterfølgende at de ikke kan finde samme 'varer' udbudt i supermarkederne.
En af dem der tog størst afstand fra fjerkræhold, fordi han ikke kunne tænke sig at gå ind i et hønsehus, med fjer, støv, lugt samt lort på gulvet, er nu ved at lægge sidste hånd på hønsehus og gård, og vil formentlig snart dukke op her på Forum. Han spurgte i går hvor man bedst/lettest skaffer sig høns/kyllinger. Og I kan jo nok gætte hvad jeg svarede

.
Men at holde høns udelukker for mig ikke nødvendigvis andre interesser. Som feks fodbold, fiskeri og hvad det nu måtte være.