I går sad min datter meget med kyllingen og nussede og den faldt hurtigt til ro.

Og sådan en charmeoffensiv tager jo lidt tid, men men...
Til morgen skulle jeg lige give morgenfoder og den kom flyvende som skudt ud af en kanon, da jeg begyndte at fylde mad i skålen, jeg blev ærlig talt hamrende forskrækket så stærkt det gik, så resten af maden tabte jeg ud i buret, så de andre blev forskrækket.
Jeg fik straks fat i kræet og tog det med ind i stuen, der virker den som den sødeste lille kylling - helt uskyldig.

Det holder bare ikke, at den skal komme farende på den måde, hvordan pokker forhindrer jeg sådan et voldsomt udbrud som sker bare jeg åbner buret. Skøre kræ

Det er synd for de andre, og de skal jo ikke blive bange for mig pga af den tossede fugl

Har I nogen forslag til hvordan jeg forhindre den I, at flippe skrådt bare jeg åbner buret?
Om morgenen har jeg desværre ikke tid til at sidde og hygge, som vi ellers gør når de skal ud, for i dette vejr må de blive inde til datteren kommer hjem fra skole, så de ikke bliver for kolde derude. Derfor får de "bare" mad og vand, eller det vil sige, jeg prøver på det.