Hejsa alle kloge hoveder

Jeg har forsøgt at finde svar på min udfordring, men har ikke kommet til nogen fornuftig konklusion. Og derfor må jeg bruge hønse panelet

Jeg har en ide, som jeg gerne kunne tænke mig at finde ud af om den kunne realiseres.
Der er to ting som jeg mangler:
En prototype i mini størrelse og hvis det viser det kan lade sig gøre, så en maxi model.
Jeg er på ingen måde hverken ingeniør, fysiker, matematiker eller lign. Så jeg mangler så at sige kompetencen.
Jeg tænker at der må vel være en ide i at kontakte DTU og få dem til at hjælpe, det har dog ikke været særligt succesfuldt.. Hørte ikke rigtigt fra dem efter mit andet svar..
Det jeg egentligt mangler er en organisation med viden inden for stål konstruktion(under tryk) og kemi(pyrolyse), fysik(induktion). Jeg har nogle penge til formålet, men alt er selvfølgeligt relativt

Alternativt personer eller lign. Kender i nogen? Har i nogen forslag til hvor man kunne skrive hen?
Jeg har selvfølgeligt defineret selve konceptet meget mere, samt udarbejdet relative økonomiske modeller, samt basale teoretiske modeller for at dette her burde kunne lade sig gøre. - Også derfor jeg mangler det praktiske .