Jeg ved ikke om den skulle være under problemer og sygdomme, men mine stakkels overlevende ser desværre ud som om de har svært ved at komme sig. Nogle af dem, hanen og tre store høns går ud af skuret hvor de pt. bor og ligger oppe i hækken. Min tilbageblevende and sidder der også. Ingen af dem spiser noget særligt. Skrukhønsene har det fint men de blev jo heller ikke berørt og har deres kyllinger. Jeg stillede et stort hundebur op til alle hønsene i skuret og her sidder min overlevende orloff, som blev noget slemt tilredt, en dværg kochin som mistede sine halvstore kyllinger og min tilbageblevne maran kylling. De går ikke ud af buret selvom der ligger mad til dem.
Det gør resten heller ikke. Der er ingen glad gokken eller galen, de opfører sig som et begravelses selskab

Er der noget jeg kan gøre for dem? Ekstra kræs? selv deres elskede hvede er de ligeglade med.
Lige nu savner jeg helt at jage nævenyttige høns ud af køkkenhaven og falde over sultne høns og kyllinger som vil have morgenmad NU