Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: hvad børn dog siger...  (Læst 1031 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Rakosi

• Passiv bruger
hvad børn dog siger...
« Dato: 03 Maj , 2011, 09:11 »
Min lille datter kom for en måneds tid siden stormende ind fra haven, og bekendtgjorde, at naboen havde fået ostepops i haven - det måtte jeg ind og høre lidt nærmere om - det viste sig så, at han havde fået nogle australorps. :o

Ja ja, så fra nu af hedder de høns ikke andet end "ostepopserne" hos os  ;D
1,1,1 gule silkehøns
0,0,4 hvide silkehøns
0.4,7 australops
0.1 "blanding"
1,1,4 siameser dværg silke

Offline Tanja S.B.

• Bruger
Sv: hvad børn dog siger...
« Svar #1 Dato: 03 Maj , 2011, 09:22 »
 *p *p *p *p *p *p *p *p *p *p

Sødt! Vi morer os også ret meget over børnenes hønsekommentarer for tiden. Den ældste på næsten 4 har kastet sin kærlighed på en af kyllingerne, som han har døbt Kirsebella ( ::)). Jeg konstaterede sådan lidt henkastet til min mand, at så må vi da håbe det er en høne. Den opsnappede knægten og vrissede: "Men mor, den hedder jo Kirsebella, så det ER altså en pige"  ;D ;D ;D
Mvh. Tanja :)
Maran (sort-kobber og blå-kobber)
1,4 serama (børnenes)
+ diverse

0,1 kleiner münsterländer, 1,2 katte, 2,0 banditter

www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk
http://maranklub.dk

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #2 Dato: 03 Maj , 2011, 09:24 »
Haha Det gør jo så vores alle sammens Finn til opdrætter af Ostepops... Det syntes jeg faktisk lyder ret fedt :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Piglet79

• Passiv bruger
    • familientanderup.dk
« Svar #3 Dato: 03 Maj , 2011, 09:32 »
 *f Det er da ligefør jeg skal have ændret min signatur så - nu hvor jeg også har blå Ostepops *g
Hilsen Tina

2,7 australorps - 0,1 hvid sussex - 0,1 brun italiener - 0,4 orloff - 0,1 new hampshire
1,1,6 bielefelder - 0,4 dv. wyandotter - 1,4 bronzekalkuner -1,1 hunde - 2,0 katte
Dejlig mand og 3 skønne drenge og en skøn datter

karina dj

• Gæst
« Svar #4 Dato: 03 Maj , 2011, 09:36 »
Jeg havde besøg af nogle veninder sidste sommer, og jeg skulle osse forklare at vores høns hed australorp! de brast sammen af grin og de høns hed så bare STRAM OP! fra den dag  ::)

Offline alma

• Bruger
« Svar #5 Dato: 03 Maj , 2011, 21:16 »
Ja de kære børn kommer med mange gode  :D

Da jeg i påsken var ved at gøre en hane klar til grillen kom Katrine på 6 ind for at se. Pludselig mens vi snakker siger hun "dem man køber i butikkerne smager meget bedre" og jeg begynder at forklare at dem vi selv slagter er friske og har haft et godt liv hos os osv. og spørger så hvorfor de andre er bedre og hun svare "Det ved jeg ikke men der er i hvert fald ikke så meget arbejde ved dem" hvilket hun jo har helt ret i
Malene