Ja, ja, ja, det er godt med jer

Skvaldekål og brændenælder har jeg sg. rigeligt af, men nu er det sådan et vognen står i haven og bliver benyttet som gæstehytte, sååå......lidt pænt må det gerne være

Men jeg har fået fat i en masse hasselurt så må vi se om de æder det, eller om jeg får lov at beholde bare lidt af det. Ellers må jeg prøve med noget andet som breder sig villigt.
De var ihvertfald HELT vilde og faldt bogstaveligt talt over hinanden på vej ud af lågen, da jeg lukkede dem ud, efter at have lagt rullegræs ud i eftermiddags, så jeg krydser fingre får de holder sig til græsset.
Rododendron, skimmia og hortensia har de indtil nu kun nippet til og nærmest spyttet ud igen.
Det ser faktisk ret sjovt ud, for Tøsen-banden spiser næste kun det som er blevet "godkendt" af Manse. Er det ikke det, så prøver de lige at smage, men spytter det ud igen.
Hvis Manse putter noget i munden som han ikke synes om "kalder" han ikke på Tøse-banden, men spytter det ud og laver et meget specielt ansigt, som at sige: "Jeg spytter lige ud i servietten. det er der ingen der ser"