Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Postkort fra Sicilien  (Læst 1696 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hanne Lottrup

• Passiv bruger
Postkort fra Sicilien
« Dato: 14 Juli , 2008, 14:20 »
Som det er med postkort, kommer de altid først frem når man er kommet hjem. Sådan er det også med dette her til jer :)

Efter 14 dage i 39 graders varme, en let havbrise og havvand på 29 grader. Masser af gode vin, pesto, tomater, pizza, mozarellaost, Etna i udbrud og en kropskulør der er ændret fra bleg franskbrødsdej til brun, er jeg hjemme igen - hvilket også er dejligt!!

Mine kyllinger er vokset så jeg slet ikke kan kende dem igen, tænk der sker så meget på bare to uger!!

Min mailbox var ved at sprænges med bla henved, jeg tror 35, nye indmeldelser her til forum og en endnu større 'vis ulæste' liste - 7 sider....

Jeg ved ikke om jeg får læst det alle, så hvis jeg ikke svarer er det ikke mangel på interesse!

I år har jeg ikke set eller oplevet fjerkræ på min rejse - overhovedet! Så der kommer ingen billeder af sydlandske høns i år ;D

Offline Linda Andreasen

• Global Moderator
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
Sv: Postkort fra Sicilien
« Svar #1 Dato: 14 Juli , 2008, 20:31 »
Hanne ;)
Dejligt at ferien var god.
Dejligt at du er her igen. <I
Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk

Offline Susanne Ebbe

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 14 Juli , 2008, 22:09 »
Velkommen hjem fra ferie Hanne   :D
Hilsen Susanne

Offline Berit

• Passiv bruger
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
« Svar #3 Dato: 15 Juli , 2008, 08:19 »
 <I Ja velkommen igen til forumet, rart at se dig på banen igen  :D
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline Annette S.

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 16 Juli , 2008, 22:11 »
Velkommen hjem Hanne  :D Er også selv lige hjemvendt i dag fra en uge ved Como-søen og derefter en uge ved Middelhavskysten. Vi oplevede både lyn, torden, regn i stride strømme og en hel del varme og solskin - skøøønt at være hjemme igen efter at have fået ladet batterierne op  <P

Kyllene er vokset - det samme er ukrudtet forøvrigt, og agurkeplanterne i drivhuset er blevet til en stor "filter-redelighed"  <J

Jeg var også på udkig efter fjerkræ i ferien. De eneste jeg stødte på, var nogle, som lignede i retning af Isa Brown. Var forøvrigt også på udkig efter George Clooney, da vi var ved Como-søen - han viste sig heller ik'  .......  <G
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Offline Hanne Lottrup

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 17 Juli , 2008, 09:13 »
Hej Anette og tak i lige måde :)

Skulle lige have vidst at George var i Italien, måske den lejede bil kunne have taget en omvej <G

Ja det er fantastisk som alting ændrer sig på bare 14 dage. Mine kyller synes jeg er vækstmæssigt eksploderet og jeg kan dårligt kende dem igen. Heller ikke temperementsmæssigt! jeg synes de mindste, som blot er 10 uger er blevet enormt hidsige overfor hinanden. Måske fordi de er flest haner - synes bare det er for tidligt at de laver så kraftig en hakkeorden som 10 ugers, så de mindste høner ikke må komme til fadet.

I det hele taget er der en enorm dårlig stemning i hønsegården. Håber det hjælper når jeg får hentet Olfert hos Majken lige om lidt (Tak for hjælpen Majken!! <- )

Offline Jette Jensen

• Passiv bruger
  • Grib dagen, timen, minuttet
« Svar #6 Dato: 20 Juli , 2008, 10:56 »
Grissebasser.

Vi har været en uge i på Odder-kysten, endda med min mor. Det er bare ikke det samme som Italien!
Med venlig hilsen
Jette Jensen

0,0,0, men stadig med en drøm om sussex høner!

Offline Annette S.

• Passiv bruger
« Svar #7 Dato: 20 Juli , 2008, 13:50 »
 <H <H <H
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat