Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hmmm, er de mon døde..??  (Læst 1386 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

smilla25

• Gæst
Hmmm, er de mon døde..??
« Dato: 28 April , 2011, 21:02 »
Har stadig 4 æg i rugemaskinen, er på dag 22 i dag..Den ene er der et hul i, men der er ikke sket noget siden imorges... Den bevæger sig ikke og pipper hellere ikke... De andre bevæger sig hellere ikke... Skal jeg bare smide dem ud, eller skal de have en dag eller to mere? ???

Offline Patricia

• Passiv bruger
  • Mit første Klubmesterskab
Sv: Hmmm, er de mon døde..??
« Svar #1 Dato: 28 April , 2011, 21:03 »
Hvis du ikke står og skal bruge rugemaskinen til et nyt hold, ville jeg give dem en dag til.
Hønsehilsner
Patricia

4,5 stor lys Sussex, 2,10 lys dv. Sussex, 2,10 gul dv. Sussex, 7 grå Landgæs, 2 Svanegæs 1,0 Dansk/svensk gårdhund, 0,1 Jack Russell terrier
www.racefjerkrae.dk
www.naestved-fjerkraeklub.dk
www.sussex.dk
www.Sydvestsjaellands-fjerkraeklub.dk

frida

• Gæst
« Svar #2 Dato: 28 April , 2011, 21:18 »
Giv dem endelig et stykke tid endnu. Der er stadig håb endnu. Har du prøvet at lyse dem i mørke? Der kan man ofte se dem bedre, når de bevæger sig. Men husk også, at bevægelserne er meget begrænsede nu hvor pladsen er trang i ægget. Held og lykke med dem :)

smilla25

• Gæst
« Svar #3 Dato: 28 April , 2011, 21:39 »
Jeg skal bruge maskinen til et nyt hold, men har ikke fået de nye æg endnu, så giver dem lige en chance mere :) Håber og krydser fingre for at de er ok og kommer ud til de andre :)

Vores 8 andre kyllinger klarer sig fint, de hygger og spiser og er bare skønne! ;D