Tænk...min skønne mand, som slet ikke kan se det fantastiske i høns (ja, fat det hvem der kan!

), indvilligede i at tage ned og købe hegn og pæle, og brugte så ellers frivilligt et par timer på at udvide min hønsegård...og ikke bare en lille smule, men BIG time!!!

Så nu får gederne folden for sig selv, og så rykker damerne op til de andre

Han har lavet det lige efter mine ønsker, og har lavet en ekstra "låge" i gården, sådan de kun kan komme ud i den store del af haven, når jeg lukker denne ekstra låge op. Dette er gjort for at skåne denne del af haven, så der altid er græs til dem. Min erfaring siger mig nemlig at sådan nogle hønsebasser HURTIGT kan få gjort kål på en plæne, hvis de får lov at gå der dag ud og dag ind

Derudover er der i løbet af sommeren fri adgang til nedfaldne mirabellaer, æbler og blommer

Men ER det ikke bare fantastisk? Glæder mig SÅ meget til mine dagplejebørn ser det!

Og det bedste af det hele er, at nu kan jeg nyde dem endnu mere, når jeg er i haven...for den gård de gik i før, var rundt om huset, og der kunne jeg ikke se dem, hvis vi var ovre og gynge f.eks.

I alt har det kostet præsis 530,- i Jem & Fix

Så må vi se hvor længe det holder