Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: haps pirater  (Læst 5133 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jean Hansen (Lavbo)

• Bruger
Sv: haps pirater
« Svar #45 Dato: 02 Maj , 2011, 06:37 »
Det er jo sk... ærgeligt at tingne stadig ikke er på plads så piraterne kan komme bag lås og slå, men ja, det er godt i fik gidslerne fri.

Jeg ved så ikke om du har hørt det, men det har du jo nok, men Amerikanerne har fået fat i og dræbt Osama Bin Laden i en herskabsvilla i Pakistan.
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #46 Dato: 02 Maj , 2011, 08:05 »
Så har jeg også lige hørt det, at Osama og en søn er blevet dræbt af amerikanerne, så er det bare om det er godt elller skidt ??
Han har jo på det seneste udtalt at hvis han bliver dræbt, så vil der udløses en atombombe over Europa. /d Måske kunne tomme trusler....... man har lov at håbe.

Men der vil nok ske et eller andet.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

• Bruger
« Svar #47 Dato: 02 Maj , 2011, 08:08 »
Jeg tror der kommer til at ske en masse terror i nærmeste fremtid, men de skal nok lige have "tronfølgeren" på plads.
Men det kan da godt være, de alle har en lille kuvert i skuffen, som skal åbnes i netop et tilfælde som dette, så det hele er planlagt på forhånd.
Mand og 3 børn

Offline Ingrid

• Passiv bruger
« Svar #48 Dato: 02 Maj , 2011, 12:16 »
Vi må passe på til Forum-dag!  /1
Hilsen fra Ingrid.
Ejer af:
0.7 blå-hvid columbia Brahma.
0.2 hvid-sort columbia Brahma
3.0 main-coon katte.
1.0 dværgvædder
2.0 børn og 1.0 mand.

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #49 Dato: 02 Maj , 2011, 13:49 »
Tror også de har et eller andet er ærmet, desværre.. Hvad det så er kan vi kun vente og se til, der er ikke så meget andet vi kan gøre. Jeg gætter på at det først vil gå ud over Amerikanske og Europæiske statsborgere i de lande hvor de har mest indflydelse, og derefter de Europæiske og Amerikanske storbyer. Nørreport station vil være et godt bud, men også Londons undergrund omkring King Cross. Derudover vil jeg også byde ind med Amsterdam, Oslo, Berlins hovedbanegård og ikke mindst Washington DC. Nu er det jo ikke for at skræmme nogen jeg skriver det, men det er bare nogle muligheder jeg har tænkt meget over. Jeg bryder mig eksempelvis ikke om at være i undergrunden i London eller på bandegården i Berlin, der er for mange mennesker, og det er et for oplagt mål :)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

• Bruger
« Svar #50 Dato: 02 Maj , 2011, 13:57 »
Jeg er også glad for at jeg er flyttet fra KBH.

Jeg gik i skole på Nørreport og i Fiolstræde, arbejde i Krystalgade og festede på strøget. Boede tæt på benzinøen og med udsigt til Barsebäch.
Så jeg kom alle de steder som er oplagte mål idag /d Idag bor jeg LANGT væk fra det hele og nyder livet. Men  *k for at der ikke sker noget, men ja, helt sikkert, det gør der.
Mand og 3 børn

Offline Ingrid

• Passiv bruger
« Svar #51 Dato: 02 Maj , 2011, 14:12 »
Jeg lever som et naivt og godtroende menneske. :)
Som en form for filosofisk leveregel vælger jeg altid at tro på det bedste i mennesket.
Jeg nægter, at gå og frygte mine medmennesker. Jeg vil glædes - ikke frygte.
Det gør mig et lykkeligere menneske.
 *b
Hilsen fra Ingrid.
Ejer af:
0.7 blå-hvid columbia Brahma.
0.2 hvid-sort columbia Brahma
3.0 main-coon katte.
1.0 dværgvædder
2.0 børn og 1.0 mand.

• Bruger
« Svar #52 Dato: 02 Maj , 2011, 15:09 »
Jeg vil også helst tro på det gode i mennesker, og gør det også. /o

Men har dog stadig 2 STORE hunde som jeg bruger som vagthunde og er glad for jeg ikke opholder mig i KBH. Og de gange jeg har opholdt mig på større togstationer og i KBH-lufthavn må jeg da indrømme at jeg har kigget mig godt rundt og har haft nerver på. Kald mig bare dobbelt-moralsk. ::)
Mand og 3 børn

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #53 Dato: 02 Maj , 2011, 15:48 »
Jeg har det ligesom dig Jean. Jeg vil godt tro på det gode i folk, men når det gang på gang bliver modbevist, så er det svært at blive ved med at se. Jeg vil til gengæld heller ikke gå med angst og frygt, så undgår jeg bare de steder, hvor der er mange mennesker :)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #54 Dato: 03 Maj , 2011, 20:59 »
Jeg lever som et naivt og godtroende menneske. :)
Som en form for filosofisk leveregel vælger jeg altid at tro på det bedste i mennesket.
Jeg nægter, at gå og frygte mine medmennesker. Jeg vil glædes - ikke frygte.
Det gør mig et lykkeligere menneske.
 *b

Den klub er jeg også medlem af ........ ellers tror jeg at jeg krakkelerer.

Det sker lidt når jeg kommer til at se sådan et klip om onde mennesker der banker en sagesløs elefant.
Uhhh... hvor gjorde det indtryk. (Gunnis tråd om cirkus elefanter)

• Bruger
« Svar #55 Dato: 04 Maj , 2011, 20:46 »
Den amerikanske efterretningstjeneste meddeler, at man har pågrebet nogle af Osama Bin Ladens slægtninge. De personer som sidder i sikker forvaring er: Osama's mor Marme Laden, og de 2 brødre Choko Laden og Remou Laden. Lørdag aften pågreb man også hans søster Pina Co Laden og fætteren Bal Laden.
De efterlyser også hans kusine Sal Laden og hans senile farfar Hvor Fan Var Det Nu Jeg Laden....  /o
Mand og 3 børn

Offline Brahmadame

• Passiv bruger
« Svar #56 Dato: 04 Maj , 2011, 21:43 »
LOL, den var god.  ;D

For lige at vende tilbage til de pirater, så har den gamle sejlet på verdenshavene i årtier, og haft gjort sine erfaringer med dem.
På daværende tidspunkt hvor internationale konventioner m.m. ikke var noget man gik så højt op i, havde rederiet bevæbnet besætningen.
I et af tilfældene fik han ram på en af to pirater, der havde gjort forsøge på at komme ombord. Den ene tog benene på nakke, og stak af i jollen med resten, mens den anden? ...Ja hvis han ikke var blevet hajføde, ønskede den gamle ham god svømmetur ind til land ....som i øvrigt ikke var i sigte!

Den gamle Kaptain holder stadig på, at den eneste effektive løsning at komme af med en pirat på, er at lade ham gå planken ud  ;D
1.8 Isabella Brahma
2.5 Guld-/sortbåndet Brahma

....endvidere
1.0 gemal
0.2 børn