En lille beskrivelse af min aften (ikke hønse-relateret

)
Min kollega skrev til mig tidligere i dag, for at høre om jeg ikke ville tage med hende til banko...tjooooo....hvad kostede det, hvor var det, hvad tid osv....okay, jeg ville godt. Da vi kom derhen, sagde min kollega at hun skulle ha' 7 plader. Hun er total hard-core til banko og havde egne plader, egne af de dér dimser til at lægge over tallene på pladerne...hun havde ovenikøbet malertape med, som hun brugte til at klistre pladerne fast til bordet, så man ikke kom til at rykke på dem osv.

Nå, men 7 plader altså...det skulle jeg da også ha'... Det skulle jeg ALDRIG ha' sagt!

Da vi sad ved bordet, blev jeg bare SÅ stresset, for gaaaal han dér oplæseren gav den bare gas! Og alle pensionisterne sad bare og puttede de dér brikker på, som om de aldrig har bestilt andet...og det samme gjorde min kollega

Og dér sad jeg og var bare nærmest svedig af koncentration...og som om det ikke var nok, så da brikkerne skulle af, for at vi skulle starte på en ny omgang, så hev de alle sådan en magnet-fætter frem, som alle brikkerne bare klistrede sig fast til...alt imens jeg sad med mine plader (som jo sad fast til bordet med malertape!

) og måtte "feje" alle mine brikker ned...og så går oplæseren bare i gang nærmest med det samme med en ny omgang!!!

Gaaal, jeg var stresset, og da der endelig var en lille pause, overtalte jeg min kollega til at "passe" to af mine plader for mig

Nå, men med 5 plader tilbage, kunne jeg lige klare det

Og pludselig opdagede jeg at jeg havde en række (som er det man først spiller om, og så hele pladen fuld bagefter).. Men jeg var bange for at råbe banko forkert, så jeg skulle lige være HELT sikker på at det var en række, og bedst som jeg hører mig selv råbe banko foran alle de her pensionister (der var nok 100+), er der en ANDEN en der råber banko!

Og så siger oplæseren..."øh, hvad sker der?!"

Og så har han i det korte øjeblik det tog mig at finde ud af at jeg havde en række nået at råbe endnu et tal op, så jeg mistede min chance!!!!!

OG var til grin!

Nå, men efter min kollega var færdig med at grine af mig, og min ansigtskulør var ved at være normal igen, spillede jeg videre...og pludselig var den dér!!!

En hel plade fyldt, og jeg råbte banko så hurtigt og højt som jeg kunne!

Og nåede det uden problemer eller noget!

Så spørger jeg glad min kollega...hvad har jeg vundet, og så siger hun "FARMERBØFFER!!" og er FLAD af grin, idet vi jo ikke spiser kød særlig tit
Og her er så den glade vinder og hendes tossede kollega, som synes det var sååå sjovt at jeg havde vundet kød: