Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: invisteringsprojekt!  (Læst 1864 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline bullstar

• Passiv bruger
  • En rigtig hønsefreak
    • www.englefund.dk
Sv: invisteringsprojekt!
« Svar #15 Dato: 14 Marts , 2011, 23:56 »
Det er ikke en bank du skal have fat på men en kredit forening /o Vi søgte om lån til hus i banken men de sagde nej pga gammel gæld men brf kredit sagde ja til at låne os 1,4 mill /o

Der er de ligeglade med rådigheds beløb, vi skulle vise lønsedler for 3 måneder og en årsopgørelse og så var det ok /o
Lærke Lorentzen
Ejer af Orpington i stor....
Opdrætter teddy kaniner og engelske undulater...

Se min hjemmeside:)

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #16 Dato: 15 Marts , 2011, 00:07 »
Nu hænger banker og kreditforeninger ofte tæt sammen idag, MEN helt klart et forsøg værd. Tag sidedøren ind i stedet for hoveddøren. ;)
Mvh
Erik Andersen

Offline Lone Knap

• Bruger
« Svar #17 Dato: 15 Marts , 2011, 01:21 »
Wanda: Go for it.... Da jeg for 15 år siden fandt min (en af dem *GG*) drømmebolig, var jeg alene med et barn. Min bank sagde nej!!! Jeg VILLE have det hus. Den 6. bank jeg kom til spurgte om jeg kunne leve for x antal kr.....og det var faktisk 500 mere pr. mdr. end jeg gjorde!!!--så det kunne jeg jo nemt.  Købte hytten----solgte den så for 5 år siden, da vi flyttede herud, men siden jeg købte det hus, har jeg ALDRIG haft en gæld, der tyngede. Det må sgi stadig kunne lade sig gøre, så bliv ved, til du finder en, der tror på dig.

Offline KEW

• Bruger
« Svar #18 Dato: 15 Marts , 2011, 06:09 »
Tager kreditforeningen ikke kun 80% af lånet?
Resten lånes i banken?
Hilsen Kenneth

0.2.0 Store Røde Silkehøns
1.4.0 Dværg Laksefarvet Faverolles
Formål med høns: hygge,æg,kød.

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #19 Dato: 15 Marts , 2011, 07:51 »
Altså folkens... får helt tårer i øjnene over jeres skønne opmuntrende indlæg. Tak :)

Jeg er nu mere end 99% sikker på at jeg ikke ville kunne få lov at låne så meget som en 5 øre.... Politikerne siger KØB bankerne siger Glem det!

Jeg ved godt at jeg sagtens ville kunne klare at sidde i huset... og jeg er ikke et luksus dyr der forventer nyt køkken og total istandsættelse.. I der har været forbi min nuværende bolig ved at jeg kan leve med meget ;) Og jeg ved også at skulle noget laves så har jeg et par altid hjælpsomme venner med hænderne skruet ordentlig på og med de rette uddannelser til at hjælpe med gode råd selvfølgelig for vi er jo ikke ude i sort arbejde eller vennetjenester eller hvad der nu ellers er forbudt i forbudsDK

Det hus i Haderslev ligger liiiiiiiige i overkanten af afstand til mit arbejde i Jels... og med disse benzinpriser er det jo også af afgørende faktor... benzin og støvsugerposer er bare det mest kedelige at bruge penge på!

Men tak for jeres gode råd.... vil da overveje om jeg skal skrue alt hvad jeg har af kvindelist sammen og så besøge banker (og håbe på mandlig rådgivere ;) )
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Marianne M.

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 15 Marts , 2011, 08:26 »
Åh, Wanda, hvis jeg var din bankrådgiver ville jeg skynde mig at hjælpe dig til en god løsning ! Det er perfekt til Jer, det hus!

Som det siges i tråden: vær så velforberedt du overhovedet kan når du møder op til møderne, og hav svar på alle spørgsmålene parat. Lav et 'worst-case' budget og bevis at det kan lade sig gøre!

Go girl!!
Mvh Marianne

Offline KEW

• Bruger
« Svar #21 Dato: 15 Marts , 2011, 09:56 »
Personlig fremtræden har også pænt meget at sige. Første 5-10 sekunder er første indtryk og betyder ALT!
Væk med farvestrålende og spraglet tøj og alt for kraftig make-up samt kraftig//tung parfume.
Let afdæmpet tøjstil helst business tøjstil lign en million!
Make-up let og enkelt kun let markering af linier og skygger.
Parfume en let sommerduft som kun hænger 5-10 sekunder i luften efter du har været der.
Det burde appellere til de mandlige rådgivere /o
Det er en generel opskrift på at komme ind på folk!
Samt åbne arme og ben ingen spredte arme og ben og ingen krydsede det signalere lukkethed samt kom i god tid så man ikke står og hiver efter vejret

En god bank-kunde er med bankens øjne en der har mange forskellige produkter fra banken eller samarbejdspartnere
En med lønkonto,budget konto samt lån er en dårlig kunde (mig selv) uanset beløb på de enkelte konti
Danske Bank's morale....
Hilsen Kenneth

Offline bullstar

• Passiv bruger
  • En rigtig hønsefreak
    • www.englefund.dk
« Svar #22 Dato: 15 Marts , 2011, 11:47 »
Tager kreditforeningen ikke kun 80% af lånet?
Resten lånes i banken?

Ved ikke om det stadig kan lade sig gøre men da vi købte hus for 2 år siden, lånte vi 80% i brf kredit og 25% i brf bank /o de sidste 5% var til papir omkostninger, så vi havde ikke en krone op af lommen...

men om finanskrisen har lavet om på det? det aner jeg ikke
Lærke Lorentzen
Ejer af Orpington i stor....
Opdrætter teddy kaniner og engelske undulater...

Se min hjemmeside:)

Offline Lone Knap

• Bruger
« Svar #23 Dato: 15 Marts , 2011, 20:44 »
Min bankrådgiver var --og er stadig en kvinde. Mange mænd ( ibanken *GH) sagde nej til mig. Og hun var i den Danske Bank, hvor en mand i en anden filial tidligere havde sagt nej!!! Da hun så flyttede til en lokal sparrekasse, flyttede jeg med, og da jeg flyttede herned, beholdt jeg samme pengeinstitut.

Offline KEW

• Bruger
« Svar #24 Dato: 18 April , 2011, 16:39 »
Hvordan gik investeringen?
Fik du snakket godt for din rådgiver?
Hilsen Kenneth

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #25 Dato: 18 April , 2011, 23:01 »
nææææ de er nogle bangebukse :D
 men har lejet en skøn gård istedet og glæder mig til at flytte :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.