@Moranna
du have en snak med manden når han engang dukker op

om det er den stilling han skal have eller om ikke han kan søge en anden her i systemet. hvis det er så stort et problem at få enderne til at nå sammen. vores mand der skal afsted fra vores værksted har vist det i et stykke tid at hen stå først i rækken det er vi ret gode til her men det hender at nogle melder fra og vupti så står man med aben.
i ESK. hvor din mand er tror jeg kulturen er væsentligt anderledes eller rettere jeg hved den er...
nogle spekullere i "gode ture/dårlige" og jeg fatter ikke ledelsen går med til det, jeg fatter heller ikke hvordan det kan være det er ham der ryger når han er afsted?? han er i spanien ikke??
det kan da også være jeg får at vide at vores mand der er røget vidre for der var snak om at droppe TLP i spanien for at sende dem afsted men det var rygter og dem er der fandme mange af her.
Personligt mener jeg også det var mest fornuftigt og lade dem starte hele lortet op da de har alt udstyr lige ved hånden og ikke langt til stedet og så skifte dem efter 1uge eller 2uger.
nå men vi må se hvad der sker vi er også standby her og ser hvad der sker.
og får du nogle problemer så har i jo et godt netværk i ESK så brug det

my 5 cent