Jeg synes dette her er et dejligt forum for tonen er så god folk imellem. Der er utroligt megen hjælp at hente. Dette kan så måske til tider være en hemsko, for der kommer sjældent lidt anderledes meninger frem end de positive.
Efterhånden er det, det eneste forum jeg deltager i, for ærligt talt til tider er det noget lo.. og giver mere irritation end glæde, når man erfarer folk firkantede holdninger.
Skulle der komme en mishagsytring, ja, så kommer pædagogtonen ind og jeg føler nærmest man bliver tiltalt som et lidt uvornt barn, der trænger til en kærlig opsang.Jeg tænker ofte på, hvor mange gange en pædagog lægger bånd på sig selv i stedet for at opføre sig mere spontant og dermed menneskeligt
Den mest udtalte katagori herinde føler jeg er pædagoger/omsorgsfolk, som enten er meget interesserede i, hvad man er for een, eller også er de bare smadder nysgerrige. I hvert fald føler jeg, at de såååå gerne vil være een stor familie, hvor alle kender alle helt ind til det inderste.
Kære venner, det er det man har "nære" venner til, folk som er den ægte vare.
Det fælles er så, at vi har høns på den ene eller anden måde. Jeg har fået racehøns netop fordi jeg, via forum, har fået interessen.
For mit vedkommende vil jeg gerne fortælle om mine dyr og mine oplevelser med dem, men jeg vil ikke have mit kedelige privatliv ud på nettet, ej heller billeder, fødselsdage o.s.v..Jeg har et langt indholdsrigt liv bag mig, men det er mit og kun mit.
Da jeg for flere år siden begyndte at gå på nettet, var jeg meget åben med at fortælle, jeg tror jeg følte det, som om jeg blot skrev et brev og jeg forstod ikke, at så mange læste med "udefra"
Faktisk begyndte jeg at føle mig lidt nøgen, så jeg sluttede med, at indvie nettet i mit private liv, men vil ustyrligt gerne diskutere holdninger til dette og hint.
Jeg vil meget, meget hellere snakke om opdræt, genetik, adfærd samt lære en masse om dyrehold, end jeg vil sættes i bås.
Udfra dette indlæg kan I så putte mig en hvilken som helst katagori I måtte ønske.
VH Gunni.