Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Dumt  (Læst 2703 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline morAnna

• Passiv bruger
Sv: Dumt
« Svar #15 Dato: 01 Marts , 2011, 21:00 »
det er altid tillidsspørgsmål - forudbetaling er forudsætningen for at man tror på den der vil sende varen/eller reservere den(det  problem havde vi og jeg kan godt se problematikken)...
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Egon Lund Nielsen

• Bruger
« Svar #16 Dato: 02 Marts , 2011, 23:22 »
Det er selvfølgeligt et spørgsmål om tillid, der gælder begge veje uanset, hvordan man udfører handelen/aftalen.

Den bedste løsning vel, kun handel ved afhentning. På den måde har køber også mulighed for at se, hvilke forhold dyrene går under, selvom det drejer sig om rugeæg er det jo ingen skade at ha' set "farmen". Uanset, kan man altid lære noget ved at se, hvordan andre har indrettet det til dyrene.

Iøvrigt noget jeg ofte har tænkt på - kunne der laves en form for besøgs runde inden for Forum her ? Hvis alle tager madpakken med, kunne man vel nå en fem, seks besøg på en lørdag eller søndag ? Jeg ville støtte ideen, hvis nogen tog det op.

Venlig hilsen
Egon Lund Nielsen
« Senest Redigeret: 03 Marts , 2011, 06:46 Fra Egon Lund Nielsen »

Offline Bettina

• Bruger
« Svar #17 Dato: 03 Marts , 2011, 08:02 »

Iøvrigt noget jeg ofte har tænkt på - kunne der laves en form for besøgs runde inden for Forum her ? Hvis alle tager madpakken med, kunne man vel nå en fem, seks besøg på en lørdag eller søndag ? Jeg ville støtte ideen, hvis nogen tog det op.

Venlig hilsen
Egon Lund Nielsen

Jeg ville også deltage......
Mvh Bettina.
Opdrætter af Sussex i stor i farverne Brun sort/Porcelænsfarvet, Sølvgrå, Gul sort/blå columbia og Hvid sort columbia.
Medlem af DfFR, Sussexklubben og Herning Fjerkræ klub.

Offline Piglet79

• Passiv bruger
    • familientanderup.dk
« Svar #18 Dato: 03 Marts , 2011, 09:09 »
Det er selvfølgeligt et spørgsmål om tillid, der gælder begge veje uanset, hvordan man udfører handelen/aftalen.

Den bedste løsning vel, kun handel ved afhentning. På den måde har køber også mulighed for at se, hvilke forhold dyrene går under, selvom det drejer sig om rugeæg er det jo ingen skade at ha' set "farmen". Uanset, kan man altid lære noget ved at se, hvordan andre har indrettet det til dyrene.

Venlig hilsen
Egon Lund Nielsen
Det kunne jeg også sagtens være interesseret i :)
Hilsen Tina

2,7 australorps - 0,1 hvid sussex - 0,1 brun italiener - 0,4 orloff - 0,1 new hampshire
1,1,6 bielefelder - 0,4 dv. wyandotter - 1,4 bronzekalkuner -1,1 hunde - 2,0 katte
Dejlig mand og 3 skønne drenge og en skøn datter

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 03 Marts , 2011, 11:47 »
Også mig! ;)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline bjyrka

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 03 Marts , 2011, 15:23 »
Det er en rigtig god ide,i er alle velkomne her,men smør en stor madpakke,det er ok med lidt danske ting såsom ost og røde sild måske.
                          Vh Niels
50 moskow ænder 8 gæs 10 lokal høns 6 hunde

Offline Tommy Andersen

• silkehønseopdrætter
  • Global Moderator
    • www.123hjemmeside.dk/Silkehons
« Svar #21 Dato: 03 Marts , 2011, 19:10 »
@ Niels

Fik lige set din beskrivelse af hvad du har af dyr, så vil jeg helt sikket besøge dig og tager gerne lidt røde sild med.

Tommy

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
« Svar #22 Dato: 03 Marts , 2011, 21:26 »
Og jeg tager en klovborg ost med. Hvad siger i forum starter vi hos Niels på Philipinerne? ;)
Nu tilbage som Johanne Schiødt

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #23 Dato: 03 Marts , 2011, 21:32 »
Jeps,jeg er frisk... men er ikke sikker på jeg tager med hjem igen :D
Jeg kender en filipinsk kristen præst dernede så vi kan også komme til Gudstjeneste hvis det har interesse :)

Jeg tager noget rugbrød og salami med så :D og røde pølser ( det var hvad min far forventede stod på bordet når han kom hjem da han arbejdede i Kuwait)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline bjyrka

• Passiv bruger
« Svar #24 Dato: 04 Marts , 2011, 02:00 »
Faktisk har jeg haft besøg her fra Forum,Jens og Tove fra Enghøj har besøgt mig med deres datter,søn samt phil svigerdatter.

Det var en god dag blot havde vi alt for lidt tid da de skulle tilbage samme aften,men jeg nåede da at vise dem lidt af mit skønne nordluzon,som jeg jo mener er stærkt undervurderet turistmæssigt.

Jeg havde ikke bedt dem medbringe ost og sild,osten pga.varmen de skulle lidt rundt før de kom her,og silden på grund af det er proklematisk i en kuffert.

Men de medbragte en flaske rød Aalborg,og det er nu heller ej at foragte.
                           Vh Niels
50 moskow ænder 8 gæs 10 lokal høns 6 hunde

Offline Benny

• Passiv bruger
  • Ikke så køn, men vistnok rar.
    • Hovsaarten
« Svar #25 Dato: 04 Marts , 2011, 10:45 »
Til subjekt kan man vel kun sige....

Privat gæld, er æresgæld...

Dermed sagt, man overholder sine aftaler, alt andet er uacceptabelt.

M.V.H....Benny..
Vi er skøre i skallen, men vi er friske :-))