Jeg har givet ham en ordentlig overhaling når han har tråkket længe nok på mine tæer, så er han hyggelig en uges tid forså og blive sur en uges tid også komme med en spydig kommentar....
Han er sådant overfor alle undtagen chefene...
Så vi overser ham fktisk med mindre han spørger til direkte så svarer jeg det jeg finner rigtig der og da...
et eksempel: Jg møder en halv time inden jeg logger mig ind, dette fordi jeg så gør det arbejde jeg skal den første halve time, så jeg og to gode kolleger der ikke arbejder kan svømme og ha vores morgenmøde i spa fra 7 til 7.30, dvs at det arbeje jeg skal gøre fra 7 til 7.30 laver jeg fra 6.30 til 7.jeg får ikke løn før kl 7, dette har han brokket sig over da han mener jeg svømmer i arb tiden. Min chef siger ikke noget til det da han ved jeg har mit på det tørre. Men det er så træls hele tiden og skal høre på hans skide kommentarer.
Sidst uge var der vinterferie, vi havde morgesvømningtil kl 7.30, han komme rop lige efter den sidste har forladt vandet og spørger hvorfor lyset var tændt...vi har haft morgensvømning siger jeg, han snøfter og går videre, så rober jeg efter ham at jeg måtte godt slukke, så slukket jeg så han blev gående i mørket...hihi