Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Overnatningsmulighed i Slagelse d. 25.-27/3 søges!  (Læst 2273 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kvb

• Passiv bruger
Sv: Overnatningsmulighed i Slagelse d. 25.-27/3 søges!
« Svar #15 Dato: 24 Februar , 2011, 16:07 »
Jammen så kan jeg jo høre, at vi nærmest er konkurrenter. Du fra den livlige kongegarde og jeg var ponypilot  ;)
Kevin Byskov
medlem af www.v-o-f.dk, www.racefjerkrae.dk, www.sussex.dk og www.brahma-klubben.dk
Leger lidt med forskellige farvekombinationer :)

Offline mortends

• Passiv bruger
  • Nu med billede af mig selv...
« Svar #16 Dato: 24 Februar , 2011, 16:47 »
Hehe - sjovt! og det må også have været næsten samtidig... Men alt det pjat mellem regimenterne det er jeg altså kommet over for længe siden...
Mvh. Morten

"Besætningen": Har solgt gården og er flyttet til byen - så ingen fjer pt.

Offline Bjørn Nielsen.

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 24 Februar , 2011, 17:57 »
Men alternativt så kan du jo leje en lille bil det koster 275 om dagen hos "lej et lig" så kan du jo køre frem og tilbage fra Tanja. :) der er så vidt jeg lige kan huske så er der 100 km i dagsprisen på bilen (som er en gammel fiat Punto vist nok)  :)

Det giver mig en ide... Jeg tænkte, hvis nu Mortends selv har dyne og hovedpude, så er løsningen her...  /o

http://www.lejetlig.dk/default-id-16-Rustvogn%20K&.htm#248;benhavn/Amager

Offline kvb

• Passiv bruger
« Svar #18 Dato: 24 Februar , 2011, 19:12 »
jo har har såmend også truffet andre fra livgarden, og hygget mig i deres selskab. Bl.a. arbjerder jeg i dag sammen med en person, som var sergentelev nede hos os i næstved og som kom fra livgarden. Faktsisk læste vi også begge på landbohøjskolen i samme peridoe, han som jordbrugsøkonom og jeg som agronom /o

Men hvis du var inde i perioden, hvor Garder-Ulla huserede, så må det jo have været samme tid. Rettere sagt, så var jeg Gardehusar i perioden 08/1999 til 07/2000.

Held og lykke med at finde et logi. Selvom jeg bor tættere på slagelse end dig, og du er mere end velkommen til at overnatte her, så er jeg bange for, at det er en ringe hjælp.
Kevin Byskov
medlem af www.v-o-f.dk, www.racefjerkrae.dk, www.sussex.dk og www.brahma-klubben.dk

Offline mortends

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 24 Februar , 2011, 20:36 »
@kvb: Jeg var inde lige før "Garder-Ulla" - 1/12-97-1/12-98. Vi var det sidste hold før pigerne fik lov til at være med...

Men nu er det sikkert og vist! Jeg SKAL til Slagelse! Min arbejdsgiver (eller rettere én af dem) er gået med til at se workshoppen som et "kursus" og vil derfor yde et økonomisk tilskud så det blev lige pludselig økonomisk overkommeligt. Så hvis vi ikke har forummedlemmer der bor i Slagelse by som jeg kan overnatte hos, så bliver det nok vandrehjemmet...
Mvh. Morten

Offline kvb

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 24 Februar , 2011, 20:41 »
Det er bare så skønt, når sådan noget kan lægges ind som et kursus. Har selv et par år været i midtsverige på 14 dages kursus, hvor der undervejs bl.a. har været indlagt ski-dag og hundeslæde-dag :)

Håber du far et godt og udbytterigt kursus
Kevin Byskov

Offline Danny Westh

• Passiv bruger
« Svar #21 Dato: 24 Februar , 2011, 21:50 »
Det giver mig en ide... Jeg tænkte, hvis nu Mortends selv har dyne og hovedpude, så er løsningen her...  /o

http://www.lejetlig.dk/default-id-16-Rustvogn%20K&.htm#248;benhavn/Amager

He he... så er der da et mobilt sted at sove.
Men måske liiidt mærkeligt at ligge for sig selv i mørke og tænke på hvor mange "andre" der også har ligget netop der ::)

Danny
Himlen bør altid være blå!

Offline Helle K.

• Administrator
« Svar #22 Dato: 25 Februar , 2011, 07:45 »
He he... så er der da et mobilt sted at sove.
Men måske liiidt mærkeligt at ligge for sig selv i mørke og tænke på hvor mange "andre" der også har ligget netop der ::)

Danny

Ja..og at tænke sig at der kom en meget hjælpsom bedemand forbi, som syntes at bilen og indhold skulle køres det rette sted hen :o. Det kunne blive noget af en oplevelse.
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #23 Dato: 19 Marts , 2011, 20:22 »
Bliver det vandrehjemmet Morten? Jeg skal bare høre om jeg skal finde madrassen frem ;).
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline mortends

• Passiv bruger
« Svar #24 Dato: 19 Marts , 2011, 21:01 »
Bliver det vandrehjemmet Morten? Jeg skal bare høre om jeg skal finde madrassen frem ;).

Nå ja - hehe... Det havde jeg helt glemt at skrive herinde!

Ja det blev vandrehjemmet. Konen endte med at tage med så vi deler et værelse der og så tager hun på venindebesøg mens jeg hygger mig med min gospel...

Endnu engang tak for gæstfriheden!
Mvh. Morten

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #25 Dato: 19 Marts , 2011, 21:04 »
Nå ja - hehe... Det havde jeg helt glemt at skrive herinde!

Ja det blev vandrehjemmet. Konen endte med at tage med så vi deler et værelse der og så tager hun på venindebesøg mens jeg hygger mig med min gospel...

Endnu engang tak for gæstfriheden!
Hvor godt at I kan følges ad. Det er nu engang lidt hyggeligere end at skulle afsted alene. God tur, og førnøjelse, til jer begge :).
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"