Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Betalings tv  (Læst 1411 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Betalings tv
« Dato: 23 Februar , 2011, 08:19 »
Jeg har altid haft Canal Digital, meen jeg synes nu efterhånden at de er blevet for dyre, jeg giver pt. 399 kr. om måneden for Family Pakken. (det er sgu mange penge)

Til gengæld kan jeg så få gratis tv i ALLE rum.....  *s noget som jeg bestemt ikke har brug for.

Jeg har en gammel Nokia Mediamaster parabol, som virker upåklageligt.

Jeg ser ikke særligt meget fjernsyn, faktisk sjældent. Men når jeg endelig ser det, så er det forskellige få kanaler (som selvfølgelig både ligger i basispakken og family pakken) jeg ser og dem vil jeg helst ikke undvære.

Jeg har så overvejet Boxer - så hvis der er nogen, som har erfaring med det, SKRIV.

For Viasat er bestemt ikke billigere.
« Senest Redigeret: 23 Februar , 2011, 08:30 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline marix

• Passiv bruger
  • mig og danoise
    • www.marix.dk
Sv: Betalings tv
« Svar #1 Dato: 23 Februar , 2011, 08:23 »
yes, jeg læser lige med her.  :)
har tdc og SKAL skifte.
vh marix
1,3,2 la bresse
0,2 brahma
0,0,1 brahma/la bresse

Offline Lene Lestat

• Bruger
    • www.lestat.dk
« Svar #2 Dato: 23 Februar , 2011, 08:24 »
TDC har heller ingen interesse, for dem har jeg bøvlet ALT for meget med, angående mit internet.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Rixen

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 23 Februar , 2011, 09:18 »
Viasat er rimelig billige..vel at mærke det første år..
så stiger det til det dobbelte..men du kan altså god få dem lidt ned i pris..vi har tit ringet for at brokke os over prisen og har op til flere gange fået 3 mdr. gratis tv om året(vi har haft den store viasatpakke i flere år)..
Men nu havde vi så bestemt at opsige pakken 399 om mdr. er lige i overkanten for at børnene kan se tegnefilm ;)
så blev vi lige ringet op fra en medarbejder fra viasat..de ku nu tilbyde pakken for 199 om mdr. i 6 eller 12 mdr..så var det lige at jeg hoppede i med begge ben og sagde ja tak..sidder jo meget oppe om natten og ammer, så er det rart med en god film..
Du skal bare gå til dem, når deres pris stiger, de er meget interesseret i at beholde kunderne og de er villige til at gi rabat, bare man forstår at prutte om priserne..
Desuden synes jeg at viasat har de bedeste kanaler..

vh. Rikke

vh. Rikke
Mvh. Rikke

3.6 Guld/sortbåndet Brahma, 1.9 Gul Orpington, 3,7 blå/splash/sort Orpington, 1.4 Hvid/sort(blå)Columbia Brahma, 1.4 lys sussex, 1.4 Grågæs m. toulouser, 2.4 Rouenænder.

Offline Lene Lestat

• Bruger
    • www.lestat.dk
« Svar #4 Dato: 23 Februar , 2011, 09:27 »
Ja, Viasat er meget billige det første år, faktisk fulgte der et års gratis Viasat med da jeg købte parabolen i tidernes morgen.
Og da det år var gået, der var det dæleme svært at slippe ud af dem igen  ;D de sendte ret mange forskellige regninger ud.

Jeg er nu meget godt tilfreds med Canal Digital, selvom det er langt fra alle kanalerne jeg ser.

Kan godt være, jeg lige må skrive engang til dem.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:

Offline Loppe

• Passiv bruger
  • Opdrætter Retrievere www.waterloodogs.dk
« Svar #5 Dato: 23 Februar , 2011, 09:32 »
Vi har viasat og har haft det i 4 år, og er tilfreds med dem, men det kommer jo bestemt an på hvad for kanaler man ønsker, vi har strandet på dokumentar, film og bonus pakken, og betaler nu 239 om mnd.

Og jeg har altid blivet mødt med dejlig kundeservice, så bare det gør at jeg ikke vil bytte  /o
Mvh Yngvild 

1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Verdens dejligste Mand og to deiligste piger

Offline Lene Lestat

• Bruger
    • www.lestat.dk
« Svar #6 Dato: 23 Februar , 2011, 09:36 »
Efter 1. år er abo. prisen 389 kr. pr./md. Kortafgiften forbliver den samme. 2. år vil derfor koste 5.466 kr. ((12 x 389) + 798 i kortafgift).

Sakset fra Viasats hjemmeside. Så det er ikke billigere.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:

Offline Loppe

• Passiv bruger
  • Opdrætter Retrievere www.waterloodogs.dk
« Svar #7 Dato: 23 Februar , 2011, 10:11 »
Beklager jeg giver 319 pr mnd for mit abonnement + kortafgift
Mvh Yngvild 

1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Verdens dejligste Mand og to deiligste piger

thorleif

• Gæst
« Svar #8 Dato: 23 Februar , 2011, 10:31 »
Der er ofte mange gratis alternativer. En dygtig og erfaren installatoer vil kunde fortelde dig meget om det.

Offline Hebber

• Passiv bruger
« Svar #9 Dato: 23 Februar , 2011, 11:37 »
Vi har BOXER og er meget glade for dem, der er kun enkelte andre kanaler vi kunne ønske os, men ikke til den høje pris.
Det jeg syntes er meget vigtig er, at vi nu altid kan se det der er på harddisken, det kunne vi ikke med hometrio.
Prisen kan jeg ikke huske, men den kan findes.

Susanne
1.6.9 Lys Sussex, 3,3 dværg Wyandot, 0,04 blandingskyllinger sussex/dv. wyandot 2.1.2 firbenede musefangere 1.0 lys Golden Retriever 0.1 ægtefælle

Offline Helle K.

• Administrator
« Svar #10 Dato: 23 Februar , 2011, 12:46 »
Vi har...ingenting /o. udover almindelig licens. Jeg vil ikke betale for alt det bras af kanaler, der bliver lagt ind i div. "pakker"..og priserne er jo horrible!

Vi har købt en digitalboks og har bare en antenne på taget, det giver mulighed for at se DR, DR2, TV2, DR K, DR HD, UPDATE, Ramajang samt to lokale programmer...kombineret med en DVD-optager giver det rigeligt TV
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Piglet79

• Passiv bruger
    • familientanderup.dk
« Svar #11 Dato: 23 Februar , 2011, 12:58 »
Vi har haft BOXER og var fint tilfredse /o -Nu har vi TV gennem vores fiberbredbånd.

Viasat får vi ALDRIG! -For det første kan de ikke tilbyde de kanaler vi ønsker, og så mistede vi meget respekten for dem, da de engang sendte modtager og kort til mig UDEN jeg havde sagt jatak til det /d

Var det ikke pga. drengene (incl. manden) så kunne jeg fint nøjes med de gratis kanaler (Dem vi betaler for via licens ;) )
Hilsen Tina

2,7 australorps - 0,1 hvid sussex - 0,1 brun italiener - 0,4 orloff - 0,1 new hampshire
1,1,6 bielefelder - 0,4 dv. wyandotter - 1,4 bronzekalkuner -1,1 hunde - 2,0 katte
Dejlig mand og 3 skønne drenge og en skøn datter

Offline preben r

• Bruger
  • Med udsigt til den jyske højderyk.
« Svar #12 Dato: 23 Februar , 2011, 15:42 »
Her har vi Waoo! fiberbredbånd kr 372/md for den store tv pakke så er der digital tv i stuen og analog i rasten af huset

Internettet har vi 30/30 Mbit/s til kr 269/md

vi er glade for at vi er kommet væk fra tdc / parabol nu har vi noget der køre stabilt /o
opdræt af
stor chokoladefarvet    Wyandotter
dværg chokoladefarvet Wyandotter
stor Sort wyandotter

http://racefjerkrae.dk/dffr/
http://www.h-o-o-f.dk
http://www.danskwyandotklub.dk/

Offline morAnna

• Passiv bruger
« Svar #13 Dato: 23 Februar , 2011, 17:02 »
vi har også digitalbox og på det sidste fik parabol med 2 hoveder! uden kort. det giver ca 2000! kanaler alt muligt bras, plus mange brugbare tysk- og engelsktalende..
 Det er rigeligt for os meeen der mangler jo discovery og animal planet- æv vi må nøjes med det.
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #14 Dato: 23 Februar , 2011, 19:16 »
Vi har...ingenting /o. udover almindelig licens. Jeg vil ikke betale for alt det bras af kanaler, der bliver lagt ind i div. "pakker"..og priserne er jo horrible!

Vi har købt en digitalboks og har bare en antenne på taget, det giver mulighed for at se DR, DR2, TV2, DR K, DR HD, UPDATE, Ramajang samt to lokale programmer...kombineret med en DVD-optager giver det rigeligt TV
Vi fik for første gang nogensinde en masse kanaler med TDC og en rædsom box + fjernbetjening sidste år. Sikke noget l*ort! For at sige det lige ud. Så vi har planer om at gå tilbage til den gamle løsning, lige som din. Vi har ikke behov for alle de kanaler, og være afhængig af en grim box og en ekstra fjernbetjening der æder dyre batterier hver måned: Nej tak! /d.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"