Nej så mange penge har jeg slet ikke! Min plan var at få det største normal størrelse, 12,1m2 fra juliana, men så skal der graves og bygges et muret fundament så drivhuset kommer op i udestue højde. Så selvom det måske koster 10-12 tusind i indkøb så skal der købes leca, lejes gravemaskine, vi skal lave hul i væggen og indkøbe en dør, samt lave trappe. Ak ja

og når alt kommer til alt så vil jeg bare ha plads til mine tomater, peber, basilikum, blomster, auberginer, tomatilloer, ferskner, nektariner, vinplanter mm. Hmm må vist hellere satse på 3

Det store lækre drivhus på 20(50m2)m2 som jeg i virkeligheden drømmer om, samt udestuen, det må bliver når vi engang flytter til noget større og mere permanent. De små drivhuse er meget billige i pris, rimeligt nemme at sætte op.
Hov må vist hellere læse det du rent faktisk skriver... Sagen er at jeg er ved at gå til fordi jeg ikke har et drivhus! Jeg har manglet i 2 år nu og er ved at blive skør

jeg overvejer endda at betale for at få et sat op! Min kæreste er anti handyman, min far er syg og jeg, ja min gennemskårne finger fra sidst jeg lavede tømrer arbejde er vist svar nok

nå nok klynk fra mig