Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Så er det bare igang med at træne  (Læst 895 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kvb

• Passiv bruger
Så er det bare igang med at træne
« Dato: 15 Februar , 2011, 17:26 »
Nu træner jeg selv agility med vores 2 hunde så jeg synes alså det her klip fra youtube er for fedt
http://www.youtube.com/watch?v=_5XjA8xVuzs

Så når nu folk er færdige med at samle rugeæg, så kan de jo gå i gang med at træne hønsene  ;D

Det ville da være for blæret at kunne  /o
« Senest Redigeret: 15 Februar , 2011, 17:27 Fra kvb »
Kevin Byskov
medlem af www.v-o-f.dk, www.racefjerkrae.dk, www.sussex.dk og www.brahma-klubben.dk
Leger lidt med forskellige farvekombinationer :)

Offline Eva

• Passiv bruger
Sv: Så er det bare igang med at træne
« Svar #1 Dato: 15 Februar , 2011, 18:01 »
Aj jeg synes de pæser den høne alt for meget.  ;) Frækt at de snupper koppen væk når hun lige skal til at få godbidderne. Men hun er da sej at hun holder ud til den træning.
Venlig hilsen
Eva

Offline Piglet79

• Passiv bruger
    • familientanderup.dk
« Svar #2 Dato: 15 Februar , 2011, 18:10 »
Jamen det kan da være jeg skal prøve det med vores italiener, nu hvor jeg alligevel har hende inde :D
Hilsen Tina

2,7 australorps - 0,1 hvid sussex - 0,1 brun italiener - 0,4 orloff - 0,1 new hampshire
1,1,6 bielefelder - 0,4 dv. wyandotter - 1,4 bronzekalkuner -1,1 hunde - 2,0 katte
Dejlig mand og 3 skønne drenge og en skøn datter

Offline Piglet79

• Passiv bruger
    • familientanderup.dk
« Svar #3 Dato: 15 Februar , 2011, 21:32 »
Fik lige kigget lidt flere videoer med hønsetræning, og blev ret imponeret! Tror jeg vil forsøge at klikkertræne et par kyllinger i sommer /o
Hilsen Tina

2,7 australorps - 0,1 hvid sussex - 0,1 brun italiener - 0,4 orloff - 0,1 new hampshire
1,1,6 bielefelder - 0,4 dv. wyandotter - 1,4 bronzekalkuner -1,1 hunde - 2,0 katte
Dejlig mand og 3 skønne drenge og en skøn datter

Offline kvb

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 16 Februar , 2011, 08:17 »
Ja ifølge disse videoer, så skulle hønsetræning åbenbart være en fantastisk måde at forbedre sin hundetræning på. Og har vi jo også en måde at løse problemet med høns, som ikke vil på siddepind om aftenen. Så er det jo bare at give komandoen "gå i seng", når man lukker om aftenen  ;D
Kevin Byskov
medlem af www.v-o-f.dk, www.racefjerkrae.dk, www.sussex.dk og www.brahma-klubben.dk
Leger lidt med forskellige farvekombinationer :)

Offline Storm-Olsen

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 17 Februar , 2011, 14:59 »
Firmaet hund og træning holder jo nu og da kurser i klikkertræning af høns. De kan lære rigtig meget, så bare klø på!