Tak til jer alle for opmundtrende ord
Jægerne er af og til ude ved graven ..... skyder en i ny og næ ... men der er mange ...og lige så mange klar til at overtage graven hvis den blev ledig.
Desuden ligger her mange andre rævegrave i området .. så kan kun prale af et rigt dyreliv med ræve, harer, rovfugle og dådyr.

Ingen hunde kan komme ind men en slank ræv kan sikkert godt mase sig ind histen og pisten ..og dem de har skudt er faktisk meget små på trods af de er voksne ( man undres med al den foder de har fået ?? )
Jeg var virkelig bange får det var et mindre væseldyr af en slags for så kunne jeg jo blot læne mig tilbage og vente på de resterende blev dræbt. Jeg syns nu det var underligt at sådan en bette væsen ville dræbe på nøjagtig samme måde som ræven de andre gange har gjort ? ( vi kunne se på sporene i sneen at det var ræv de andre gange , men nu var der ingen sne at kigge i )
Lod kalkunen ligge ... og den er nu hentet ... og jeg tvivler på en mår, ilder/ what ever ville kunne slæbe af med godt 20 kg Kalle. Sikker på det er ræven og det jeg faktisk glad for ... for så kan jeg stadig gøre en forskel mht el hegn osv.
takker for tilbud om nye fjer .. kan være jeg tager jer på ordet en dag . Men som sagt ikke lige nu pga af alt for mange ikke fjerkræ relaterede projekter. Og har da stadig lidt der pusler rundt ude i de sidste 3 gårde .....
Men under alle omstædigheder ....tak