Imorgen skal jeg i gang med at bygge!

I første omgang får jeg hjælp af en god ven som kommer og hjælper med at bygge et nyt hønsehus. Nu skriver jeg hønsehus, men mine forældre ser det heldigvis kun som en kyllingegård eller til en enkelt hane. Ikke desto mindre har de givet mig lov at at bygge den på hele 1,5 m2 indvendigt og med en mindre løbegård på 4 m2, derudover er der mulighed for udgang til at indhegnet område på 10 m2, når jeg er hjemme godt nok, så der kan der jo fint gå en hane og et par høner i avlssæsonen, for det er nemlig kun min mening at have de store høns (maraner) i den der, resten af tiden er den enten skrukhus og mens kyllingerne indtager den store hønsegård er det min plan at landhanen og to silkehøner også skal bo i den. Syntes i den virker for lille når det nu kun er to måneder der skal være tre store derinde og efterfølgende de tre små? Den bliver med hjul under så den bliver til at flytte rundt på græsplænen så de hele tiden har nyt græs

Jeg er rigtig glad lige nu, så skide være med at jeg skal bruge hele fredag aften på at skrive stil og rapport