Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Teenager og konsekvens ?  (Læst 3773 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Teenager og konsekvens ?
« Svar #30 Dato: 04 Februar , 2011, 21:43 »
Jeg har også brugt avast i flere år og er rigtig godt tilfreds med det. /o
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #31 Dato: 04 Februar , 2011, 21:52 »
Eller prøv lige at læse det her:http://www.computerworld.dk/art/113751?page=1

Ja det giver jo stof til eftertanke.

Jeg har så også Ad-Aware koplet på min computer. Måske er det kombinationen der gør at der ikke kommer noget snavs igennem.
Mvh
Erik Andersen

Offline Klausen

• Bruger
« Svar #32 Dato: 04 Februar , 2011, 22:45 »
Her bruges AVG Internet Security og Malwarebytes' Anti-Malware det holder det værste fra dørene, samt at jeg laver et onlinescan med en af de andre virusprogrammer en gang om måneden.
Til alt held viser AVG'en også om der er fare på en hjemmeside, hvis man søger på google.
Men derfor kan der godt komme skidt på aligevel, da ingen af de programmer er 100% sikre, den ene finder noget den anden ikke finder, men det er vel en spørgsmål om tillid til det program man nu bruger.

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #33 Dato: 05 Februar , 2011, 20:20 »
Ja, vil da tilslutte mig Finn, det med at ikke at ha' fået virus eller andet på sin PC har jeg hørt så mange gange. Enda ved folk som kun kommer på respektable sider og når de ringer fordi den er gået ned på grund af snavs og skal ha' hjælp.
Ja, de eneste der næsten kan sige sig fri for det er Linux/Mac.

Ja, og her må jeg bare sige...jeg ville i LANG tid ikke give efter for min mands ønske om at jeg også skulle have Linux... Han havde det og var SÅ begejstret for det, men tryghedsnarkomanen her, kendte Windows, og orkede ikke at sætte mig ind i et andet styresystem ::) Men men men..skæbnen ville at min bærbare ikke kunne mere, og hvad gjorde manden? ::) Han købte mig en ny i gave med....tadaa...Linux på! ::) :D Så var jeg tvunget til at lære det, og fandt så ud af at det var så let som at klø sig selv i nakken! :D

Derudover er det jo en kæmpe fordel at jeg ikke kan få virus! ;D