Min datter fik en i konfirmationsgave, for snart to år siden og den er nok det hurtigste jeg har mødt, den er supersolid og tyrer både face og Sims og youtube dagligt, og er oftest med i skole.
Den gik i sort på et tidspunkt og var væk i tre uger, tilbage i tyskland og fik nyt motherboard, kom tilbage i total opgraderet stand og kører upåklageligt.
Min egen er fra i sommer, og jeg har ingen klager over den, og den kører hurtigere på mit arbejde end kommunens, så jeg har den næsten altid med mig, og det bekymre mig ikke hvis der sker noget med den, så afleverer jeg den da bare i Aldi og glæder mig over at den kommer tilbage i ny stand.
Vi har to ældre fladskærme fra Aldi der kører på 5 år uden problemer og den ene har været ude og vende for at få lavet et hovedprint, og i mellemtiden lånte de os da et andet tv, så ingen klager over Aldi service her.
I Medions hjemland er Medion jo ikke "kun" et Aldimærke, og der er da også flere der tager Medion ind i sortimentet, men Aldi sælger nok til den billigste pris