Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Status  (Læst 5593 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Benny

• Passiv bruger
  • Ikke så køn, men vistnok rar.
    • Hovsaarten
Sv: Status
« Svar #60 Dato: 04 Februar , 2011, 09:11 »
Hej Loppe

Nu ved jeg ikke hvad man lægger i ordet " Administrator " umiddelbart ser jeg det som tidligere tiders " Moderator " Som altså er en person, der overvåger F.eks dette forum, og skrider ind, hvis jeg begynder at sidde her og lade en bunke ukvemsord falde ned over dig...

Så ville Administrator eller Moderator, sætte mig på plads, og i værste fald, give mig en flatfoot 48, og jeg ville så være historie her....

Okay, på den måde er de større end os andre... Men ellers er der vist kun Søren P....  ;D  ;D  ;D.... Så har du noget stort og tungt, så er det lige ham...  ;).

Ellers må man jo sige det sådan, at spørgsmål herinde, der kan svartiden jo variere temmeligt meget... Nogle spørgsmål, er relativt enkle, hvilket vil sige, at det kan næsten alle svare på..... Andre spørgsmål, må sommetider ligge og lurepasse et stykke tid, før der lige kommer en af de lidt mere erfarne forbi... Og så er der jo spørgsmål, hvor man er nødt til at afvente, at ekvilibristen kommer online...

Som du nok ved, den der har problemet, kan ikke bruge " Tror nok " til noget.... De er nødt til at vente, til der kommer en der siger " Det er "

Men den første betingelse er... At alle forstår hinanden....

Nu må vedkommende jo så gøre op med sig selv, om spørgsmålet var stillet således, at det var muligt for andre at svare på det....

M.V.H....Benny..
Der følte sig ganske velkommen, da jeg selv forgreb mig på dette forum.
Vi er skøre i skallen, men vi er friske :-))