Jeg får faktisk lidt ondt i maven af, at der åbenbart / for nogen er nogen her, der er "større" end andre.
Jeg har altid syntes, at noget af det, der kendetegnede forum var, at der ikke var nogen store - men nogen, der vidste noget om dit, og nogen der vidste noget om dyt! Og at vi alle sammen er lige gode.
Jeg svarer, når jeg har tid, lyst og overskud - og det er vel også meningen med et åbent forum, som dette.
Når jeg er meget overskudsagtig svarer jeg også på ting, jeg ikke har forstand på...
Nogle gange skriver jeg indlæg, som mange reagerer på - det var nu især mine blog-indlæg. Og det elskede jeg. Jeg elsker at folk "ser mig" og hører mig. Det gør vi vel allesammen?
Andre gange er der ingen der "gider svare" på mine indlæg - fordi de ikke lige har brug for en guldbrakel hane - og så er der ligesom ingen grund til at kommentere på et indlæg om det. Det er da træls, for det havde været så hyggeligt med en kommentar, der vidste, at nogen gad læse indlægget, men sådan er det.
Men større eller bedre?! Nej, det mener jeg ikke, der er nogen der er. Eller mindre og dårligere? Heller ikke.