Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Status  (Læst 5589 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Loppe

• Passiv bruger
  • Opdrætter Retrievere www.waterloodogs.dk
Status
« Dato: 01 Februar , 2011, 20:22 »
Hmmm, jeg har fået tilbagemelding fra nogen jeg kender om at de har stilet spm herinde de ikke har fået meget svar på, for så stiller en af "Administratotrene" spm så får de en hel foss med svar....

er der nogen der er mere betydningsfulde end andre??

husker jeg så en tråd om mest populære person der havde en tråd,....Er det sådant at det har med status om man får mange gode svar eller bare forsøger I og fjette for de I mener er højtstående???

har fået lidt reaktioner på det uden at nævne navn...hvad skal til for og lave en interessant tråd og hvd gør at den er mindre int....ulik person men samme emne???

Jeg har lovet og være anonym så jeg holder det...

:-\ :-\
Mvh Yngvild 

1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Verdens dejligste Mand og to deiligste piger

Offline Jean Hansen (Lavbo)

• Bruger
Sv: Status
« Svar #1 Dato: 01 Februar , 2011, 20:29 »
Personligt svarer jeg kun hvis det er noget jeg er rimeligt sikker på og hvis jeg så ikke har ret skynder jeg mig at skrive UPS, men ligefrem at lave forskelsbehandling kunne jeg personligt aldrig drømme om.

Jeg kan dog finde på at springe over med at svare hvis jeg ikke er sikker på hvad der egentligt menes, altså er i tvivl om hvad der bliver spurgt om, men jeg er fuldstændigt ligeglad med hvem der har skrevet.

Håber personen vil prøve igen.
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

• Bruger
« Svar #2 Dato: 01 Februar , 2011, 20:31 »
- jeg vil dog også sige at det indimellem går meget stærkt herinde så et spørgsmål kan godt forsvinde i mængden.
Mand og 3 børn

Offline John Mejland

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 01 Februar , 2011, 20:32 »
Loppe, kunne det tænkes at spørgsmålene er stillet for korte, hvis det er sådan at man skal til at stille spørgsmål for at få emnet uddybet, for at kunne give et svar, så er det jo muligt at mange springer over.

Du er selv en af den der ofte stiller meget korte spørgsmål.
Mvh.
John

0,2 gule orpington, 1,2,14 sort,
Bob White vagtler i hvid og lemmon
skælvagtel,
1,1 Blåpandet amazone
Kanarier, bæltefinker, diamantfinker mm.
0,1 Labrador.
www.rogges.dk (forum for voliere og burfugle)

Offline Bettina

• Bruger
« Svar #4 Dato: 01 Februar , 2011, 20:32 »
Nej jeg tror ikke at der er forskel på folk herinde.

Mange gange er spørgsmålet lige blevet stillet eller også ved man nok ikke lige hvad man skal svare til spørgsmålet. Jeg syntes da selv at jeg prøver at tage pænt imod nye herinde, hvis ikke, vil jeg gerne vide det.

Tror da ikke at det er bevidst hvis det er tilfældet.  ;)

Jean du var hurtigst, du har ret.
Mvh Bettina.
Opdrætter af Sussex i stor i farverne Brun sort/Porcelænsfarvet, Sølvgrå, Gul sort/blå columbia og Hvid sort columbia.
Medlem af DfFR, Sussexklubben og Herning Fjerkræ klub.

Offline Loppe

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 01 Februar , 2011, 20:38 »
Loppe, kunne det tænkes at spørgsmålene er stillet for korte, hvis det er sådan at man skal til at stille spørgsmål for at få emnet uddybet, for at kunne give et svar, så er det jo muligt at mange springer over.

Du er selv en af den der ofte stiller meget korte spørgsmål.

Det er ikke mig jeg taler om....jeg stiller korte spm om det er nøvendig og lange om det er nødvedig...

MEN denne person føler at de med høj status får mange svar som vedkommende har forsøgt at stille og ikke fået svar...

og det er synd om det skal komme an på status hvem der gidder ofg svare, som oftest er det jo de simple svar man søker som nybegynder...

Og da mener jeg nogen af de " store " burde svare....

Mvh Yngvild 

1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Offline Loppe

• Passiv bruger
« Svar #6 Dato: 01 Februar , 2011, 20:39 »
- jeg vil dog også sige at det indimellem går meget stærkt herinde så et spørgsmål kan godt forsvinde i mængden.

MEN det er træls for nye medlemmer
Mvh Yngvild 

1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Offline Bettina

• Bruger
« Svar #7 Dato: 01 Februar , 2011, 20:42 »
MEN det er træls for nye medlemmer

Ja det er det helt sikkert. Marianne er god til at fange dem og ønske velkommen til syntes jeg nok. :)
Mvh Bettina.
Opdrætter af Sussex i stor i farverne Brun sort/Porcelænsfarvet, Sølvgrå, Gul sort/blå columbia og Hvid sort columbia.
Medlem af DfFR, Sussexklubben og Herning Fjerkræ klub.

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #8 Dato: 01 Februar , 2011, 20:46 »
Jeg svarer kun på det, jeg er sikker på,  jeg kan svare på og på det som jeg interessere mig for, og så er jeg faktisk ret ligeglad med HVEM der stiller spørgsmålene.

Hvis jeg f.eks går ind på vis ulæste, ja så dukker der 242 sider op, som jeg IKKE har læst.. og som jeg ikke magter at læse eller som jeg ikke interesserer mig for.

Så jeg sorterer kun på det som jeg har interesse for og ikke på hvem der spørger.

« Senest Redigeret: 01 Februar , 2011, 20:58 Fra Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Henriette Hall

• Bruger
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
« Svar #9 Dato: 01 Februar , 2011, 20:47 »
Vil nu give ret i at det godt kan blive lidt indspist herinde. På nogle måder er det hyggeligt, men det kan da være svært at komme ind i. Det synes jeg da også ind imellem.
Vi må mande os op og være bedre til at svare på alle beskeder/spørgsmål.
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

• Bruger
« Svar #10 Dato: 01 Februar , 2011, 20:48 »
Det kan jeg godt give dig ret i ;)

Jeg plejer at have siden med dagens emner åben og opdaterer den med 2-3 min mellemrum. Gjorde jeg ikke det ville jeg heller ikke kunne følge med.

Men jeg følger så også med i alle indlæg for på den måde lærer jeg hele tiden noget nyt.

Jeg har da også prøvet ikke at have fået svar på spørgsmål, men kan se at folk har været inde og læse indlægget, altså må det være fordi jeg har stillet spørgmålet forkert eller folk der har læst indlægget ikke har kunnet svare.

Jeg er helt sikker på at det ikke er personligt for det er meget få mennesker der har mødt mig personligt så folk kender mig kun her inde fra.

Mand og 3 børn

Offline John Mejland

• Passiv bruger
« Svar #11 Dato: 01 Februar , 2011, 20:52 »
Det er ikke mig jeg taler om....jeg stiller korte spm om det er nøvendig og lange om det er nødvedig...

MEN denne person føler at de med høj status får mange svar som vedkommende har forsøgt at stille og ikke fået svar...

og det er synd om det skal komme an på status hvem der gidder ofg svare, som oftest er det jo de simple svar man søker som nybegynder...

Og da mener jeg nogen af de " store " burde svare....

Nu er jeg da helt forvirret, hvem er de store?, er der nogen her der er større ned andre, hvem? ???, Der er nogen der skriver mere end andre om det de ved noget om, og ved man ikke noget lader man jo nok være med at svare.

Det med korte spørgsmål, ja får man ikke svar var de nok for korte.

Mvh.
John

0,2 gule orpington, 1,2,14 sort,
Bob White vagtler i hvid og lemmon
skælvagtel,
1,1 Blåpandet amazone
Kanarier, bæltefinker, diamantfinker mm.
0,1 Labrador.
www.rogges.dk (forum for voliere og burfugle)

Offline Tanja S.B.

• Bruger
« Svar #12 Dato: 01 Februar , 2011, 20:54 »
husker jeg så en tråd om mest populære person der havde en tråd,....Er det sådant at det har med status om man får mange gode svar eller bare forsøger I og fjette for de I mener er højtstående???

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvad det er du mener med ovenstående, Yngvild... :-\ Kan du ikke prøve at forklare det?
Men med hensyn til om der er nogle personer, der har lettere ved at lave en lang tråd end andre, så tror jeg da der er noget om det. Til gengæld tror jeg ikke, at det har noget at gøre med at man prøver at fedte for administratorerne (hvad skulle man også lige få ud af det ;)), jeg tror bare det hænger sammen med at nogle mennesker herinde er meget aktive og derfor får mange svar, fordi de selv er søde til at hjælpe andre og svare - så gør man jo lidt "gengæld" - eller hvad vi nu skal kalde det.

F.eks. tror jeg ikke der er mange af os herinde, der kunne lave sådan nogle lange levende tråde om vagtel- eller missebabyer, som Marianne. Marianne er så sød mod os alle, så derfor er det da kun naturligt, at der er meget support den anden vej (Marianne, jeg håber du ved at der intet negativt er i at jeg bruger dig som eksempel :))

For mit eget vedkommende, så synes jeg jeg som regel prøver at svare på det jeg ved noget om, men John har ret i at man godt kan gå lidt kold, inden man kommer igang med at svare, hvis man først skal til at stille opklarende spørgsmål. Og det skal man nok oftere, hos dem man ikke kender...

Generelt synes jeg, vi er søde til at svare i god tone, ærgeligt hvis der er nogle, der ikke føler sig vel modtaget...
Mvh. Tanja :)
Maran (sort-kobber og blå-kobber)
1,4 serama (børnenes)
+ diverse

0,1 kleiner münsterländer, 1,2 katte, 2,0 banditter

www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk
http://maranklub.dk

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #13 Dato: 01 Februar , 2011, 20:55 »
Jeg har da også startet en masse tråde, som der ikke rigtigt er nogen som har "gidet" at svare på - men det er bestemt ikke noget jeg vil "græde snot over" for det er livet for kort til.

Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Labaniet

• Passiv bruger
« Svar #14 Dato: 01 Februar , 2011, 21:02 »
Jeg tror også at det handler mest om hvordan man får spørgsmålene stillet. Jeg synes generelt at jeg har fået gode svar på de spørgsmål jeg har stillet, og det er altså ikke fordi at jeg er voldsom aktiv herinde, eller får svaret ret meget på andre tråde (mest fordi jeg ikke ved nok til at svare på andres spørgsmål)

Venlig Hilsen

Heidi

1.3.28 Gul/Sortsømmet Orpington
0.5.17 Blandet (0.1 Sussex-Gul/sortsømmet Orpington,0.1 Gul Orpington, 0.1 Gul-Gul/sortsømmet Orpington, 0.2 Laksefarvet Farverolles)
1.0 Landmand
1.4.(1.1) shetlandsponyer
0.2 øvrige heste/ponyer
0.1 Golden Retriever