husker jeg så en tråd om mest populære person der havde en tråd,....Er det sådant at det har med status om man får mange gode svar eller bare forsøger I og fjette for de I mener er højtstående???
Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvad det er du mener med ovenstående, Yngvild...

Kan du ikke prøve at forklare det?
Men med hensyn til om der er nogle personer, der har lettere ved at lave en lang tråd end andre, så tror jeg da der er noget om det. Til gengæld tror jeg ikke, at det har noget at gøre med at man prøver at fedte for administratorerne (hvad skulle man også lige få ud af det

), jeg tror bare det hænger sammen med at nogle mennesker herinde er meget aktive og derfor får mange svar, fordi de selv er søde til at hjælpe andre og svare - så gør man jo lidt "gengæld" - eller hvad vi nu skal kalde det.
F.eks. tror jeg ikke der er mange af os herinde, der kunne lave sådan nogle lange levende tråde om vagtel- eller missebabyer, som Marianne. Marianne er så sød mod os alle, så derfor er det da kun naturligt, at der er meget support den anden vej (Marianne, jeg håber du ved at der intet negativt er i at jeg bruger dig som eksempel

)
For mit eget vedkommende, så synes jeg jeg som regel prøver at svare på det jeg ved noget om, men John har ret i at man godt kan gå lidt kold, inden man kommer igang med at svare, hvis man først skal til at stille opklarende spørgsmål. Og det skal man nok oftere, hos dem man ikke kender...
Generelt synes jeg, vi er søde til at svare i god tone, ærgeligt hvis der er nogle, der ikke føler sig vel modtaget...