Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: intet net  (Læst 1608 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
intet net
« Dato: 26 Januar , 2011, 11:43 »
Der bliver ikke meget hønsenet til mig i den kommende tid.
Vi er jo i gang med at flytte og jeg blev lovet net og telefon i mit nye hus i går.
De var ikke i tvivl om at de kunne nedlægge mit net på min gamle bopæl, så kl 24.02 gik nettet ned ligesom jeg havde indrettet mig i min seng med den bærbare.
Der er skam telefon men på det gamle nummer selvom jeg havde bestilt et nyt nummer  ::)
INTET net. Da vi så ringede, jamen så mente de at det skulle oprettes på den gamle adresse  ??? hm jaså telefonen ind på den ny adresse og nettet ind på den gamle, klart...
Nu kan det så ikke lade sig gøre at få nettet på plaads før om en uge, da det er TDC der skal sende en teknikker, og Telenor kan kun bestille, ikke bestemme hvornår...
Ja så har jeg jo et mobilt bredbånd, men det virker kun i mit gamle hus, for der er mobilforbindelse, det er der absolut ikke i mit nye hus, med mindre jeg står på tå oppe på parabolen, derfor har vi valgt at have fastnet stadigvæk, men ingen mobilforbindelse, ingen mobilt bredbånd, så jeg er uden hønsenet til der kommer en teknikker og redder mig.... hvad skal tiden dog gå med  /d
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

karina dj

• Gæst
Sv: intet net
« Svar #1 Dato: 26 Januar , 2011, 11:45 »
Uh... genkender situationen...det eneste der taler for ikke at flytte  :D så besværligt at flytte net og tlf  /d

Offline Jean Hansen (Lavbo)

• Bruger
« Svar #2 Dato: 26 Januar , 2011, 11:46 »
Se positivt på det..tænk hvor mange TIMER du så SKAL bruge for at få dig opdateret igen når du får nettet op at køre /o
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

Offline Charlotte22

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 26 Januar , 2011, 12:09 »
Ja, det er utrolig så afhængig man kan blive af det net.  <W
Tænker tit på at for 13-15 år siden eller der omkring klarede vi os fint uden net og mobil, men nu...... nej hvor kan man blive irriteret når det ikke virker. <R
« Senest Redigeret: 26 Januar , 2011, 14:37 Fra Charlotte22 »
I min hønsegård er der Sussex høns i mange farver :-)
Venlig hilsen
Charlotte

Offline marix

• Passiv bruger
  • mig og danoise
    • www.marix.dk
« Svar #4 Dato: 27 Januar , 2011, 06:56 »
det er typisk de teleselskaber...

det er som om at de er ligeglade med at man rent faktisk bruger og kan lide at bruge deres produkt...

jeg har selv tdc og er langt fra tilfreds med produktet og servicen, så jeg ringede til telenor for at høre om mine muligheder for at skifte.
og så skulle man jo tro at de var interesset i at få en ny kunde ind. men første gang blev jeg smidt af da de viderestillede mig, anden gang lovede damen/pigen at ringe tilbage samme dag, da hun ikke kunne give svar med det samme...det er så 3 dage siden nu./f

jeg har tænkt mig at ligge ca. 2400,- om året, men det er åbenbart småpenge for teleselskaber...

undskyld ina, jeg skulle lige af med lidt galde og teleselskaber får mig til at se rødt
vh marix
1,3,2 la bresse
0,2 brahma
0,0,1 brahma/la bresse

• Bruger
« Svar #5 Dato: 27 Januar , 2011, 07:00 »
Jeg selv har Telia og har slet ingen problemer.

Jeg er en af dem som skifter både teleselskab, forsikring osv hvis jeg får et bedre tilbud end det jeg har men TDC vil jeg aldrig have inden for mine døre igen.
De er for alt dyre og deres kundeservice er under al kritik, men det er så bare min mening.
Mand og 3 børn

Offline John Mejland

• Passiv bruger
« Svar #6 Dato: 27 Januar , 2011, 07:09 »
Prøv at ringe igen, der er andre medarbejdere, du har nok fået fat i en med en dårlig dag.

Vi har både mobil og internet ved Telenor, når vi har ringet har servicen været glimrende.

Min kone har lige mistet sin mobil på arbejde, servicen med nyt simkort mm var super.
Så prøv igen.
Mvh.
John

0,2 gule orpington, 1,2,14 sort,
Bob White vagtler i hvid og lemmon
skælvagtel,
1,1 Blåpandet amazone
Kanarier, bæltefinker, diamantfinker mm.
0,1 Labrador.
www.rogges.dk (forum for voliere og burfugle)

Offline Laila

• Bruger
  • Ovenover skyerne er Himlen altid blå
« Svar #7 Dato: 28 Januar , 2011, 00:05 »
Har " desværre" TDC, men fordi jeg også har tv igennem dem! Så, hvis nogen kan komme på et bedre og billigere alternativ så sig frem!!!

Skal kunne dække internet og tv hehe
Bor på mit elskede Lolland;D
1,4 homo Sapiens sapiens afkom
0.1 Rottweiler
1,0 Krølhund ( Puddel)
4,3 Missekatte
0,1 Hamster
Og lidt fjerkræ ;)
610 L Akvarievand

Offline ina.....

• Moderator
« Svar #8 Dato: 28 Januar , 2011, 00:11 »
Nu er det jo sådan at Telenor bruger TDC's net, og det er derfor TDC der bestemmer ventetiden, uanset hvad Telenor siger, og da jeg ikke er TDC kunde, ja så har de ikke meget incitament til at skynde sig....  ::) så jeg kæmper med det langsomme mobile bredbånd der kun er på et øjeblik ad gangen...
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline preben r

• Bruger
  • Med udsigt til den jyske højderyk.
« Svar #9 Dato: 28 Januar , 2011, 15:20 »
Nu er det jo sådan at Telenor bruger TDC's net, og det er derfor TDC der bestemmer ventetiden, uanset hvad Telenor siger, og da jeg ikke er TDC kunde, ja så har de ikke meget incitament til at skynde sig....  ::)

@ Ina
dette har du desvære fuldstændig ret i.

Den gang vi fik gravet fibernet ned her i byen var der en dag hvor de gravede telefon kablerne over til to huse lige ved siden af hinanden der kom tdc ud og lavede den en af dem og ikke den anden der gik næsten en uge inden den blev lavet det sjove ved dette var at den de lavede var tdc kunde og den anden var Telia kunde /d

Så det er dejligt at vi er kommet på fibernet her og det virker meget bedre end tdc.

opdræt af
stor chokoladefarvet    Wyandotter
dværg chokoladefarvet Wyandotter
stor Sort wyandotter

http://racefjerkrae.dk/dffr/
http://www.h-o-o-f.dk
http://www.danskwyandotklub.dk/

Offline ina.....

• Moderator
« Svar #10 Dato: 31 Januar , 2011, 17:06 »
Puha så er jeg her igen.
Jeg har, synes jeg selv, ventet en evighed, men nu virker det  /o kun med en uges forsinkelse.

Så skal jeg bare have nogen til at sætte en mast op i min baghave, så vi også kan tale i mobiltelefon....
Jeg har for mine ungers sikkerhed skyld valgt at flytte fastnettet med  /d
Venlig Hilsen INA

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #11 Dato: 31 Januar , 2011, 17:10 »
godt at se dig igen Ina :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

• Bruger
« Svar #12 Dato: 31 Januar , 2011, 17:22 »
WB /o
Mand og 3 børn

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #13 Dato: 31 Januar , 2011, 17:23 »
Velkommen tilbage til cyberspace, Ina *l
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline ina.....

• Moderator
« Svar #14 Dato: 31 Januar , 2011, 21:26 »
ja jeg har jo sultet, og jeg kan godt se at jeg er bagud med læsningen af tråde, ihh hvor er i aktive  /o
Venlig Hilsen INA