Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Ros til America thisted  (Læst 1709 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Bettina

• Bruger
Ros til America thisted
« Dato: 24 Januar , 2011, 10:53 »
Vores blå moterrugemaskine, som vi købte hos America thisted for ca 4 år siden,  blev sendt til reperation hos dem for en uge siden, den ville ikke varme lige pludselig. Det skal jo lige siges at der ikke er garanti på den mere.
Vi har så lige fået den tilbage i dag, eller rettere sagt fået en ny overdel UDEN beregning.  /o
Syntes at det er rigtig flot gjort af dem og de skal virkelig have ros for deres måde at behandle kunderne på  /o /o /o /o  

http://www.america-thisted.dk/showpage.asp?id=849&profileid=1000&siteid=1&pagetype=produtpage&vid=1200
« Senest Redigeret: 24 Januar , 2011, 20:19 Fra bettina30 »
Mvh Bettina.
Opdrætter af Sussex i stor i farverne Brun sort/Porcelænsfarvet, Sølvgrå, Gul sort/blå columbia og Hvid sort columbia.
Medlem af DfFR, Sussexklubben og Herning Fjerkræ klub.

frida

• Gæst
Sv: Ros til America thisted
« Svar #1 Dato: 24 Januar , 2011, 18:25 »
Skønt at høre, at der stadig findes forretningsdrivende der yder fin fin service /o
Det er rart at høre positivt om sådanne ting, da det efterhånden er det modsatte, man ellers oftest hører.

Offline easter

• Bruger
« Svar #2 Dato: 26 Januar , 2011, 15:48 »
skal lige hjælpe med at rose America

mine kyllinger er begynt at klække og i den forbindelse har jeg jo sat varmelampe op....
en af de røde til omkring 70-80 kr efter ca 24 timer i drift sprang den øvøv
da mine kyllinger var under dem var gode råd lidt dyre men tilbage i rugemaskine måtte de jo

ringede til america for at høre om de kunne nå at sende en i dag så jeg har den imorgen... ingen problem men
han syntes da at jeg skulle have en at de andre i en bedrer kvalitet... skulle kun betale dif og ingen porto

det kan man kalde kunde pleje og dejligt at de er så hurtige ellers havde det jo nok kostet kyllingerne livet

kun ros herfra  /o /o

Offline Henriette Hall

• Bruger
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
« Svar #3 Dato: 26 Januar , 2011, 15:50 »
Altid fin service og hurtig levering. Da jeg ringede og bestilte ting til LU var det også bare helt i orden og med den normale LU-rabat.
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Benny

• Passiv bruger
  • Ikke så køn, men vistnok rar.
    • Hovsaarten
« Svar #4 Dato: 27 Januar , 2011, 11:15 »

Indrømmet, det er ved at være nogle år siden, jeg har handlet der, men har da aldrig haft grund til andet end tilfredshed med dem.

De har altid levet op til de forventninger man kunne stille til en leverandør. Og som regel også, lidt ud over dette...

Så jeg kan heller ikke sige andet end....  /o til America

M.V.H....Benny..
Vi er skøre i skallen, men vi er friske :-))

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #5 Dato: 27 Januar , 2011, 11:45 »
I 2009 købte jeg en del forskellige ting på LU hos America, bl.a. en lille flaske Ropa-B. Dvs. da jeg kom hjem og fik alle mine goodies pakket ud, var det en flaske Huvasan, jeg havde fået med. Jeg ringede til America og forklarede, og sagde at det sagtens kunne være mig selv, der havde lavet en fejl, for flaskerne er jo ens, men America sendte mig uden beregning en flaske Ropa-B og ville ikke have deres Huvasan retur!!
Når man ringer, får man altid god besked og hjælp.
Ja, jeg er en meget tilfreds kunde. :D
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Kaffka

• Bruger
« Svar #6 Dato: 27 Januar , 2011, 23:11 »
Har også kun roser til America.

Fik en lysdæmper til varmepærer som var defekt fra starten af. Et enkelt opkald og jeg fik den byttet - endda til en anden vare!

Så ingen tvivl om hvor jeg handler igen  :)

Det var der mange andre firmaer der kunne lære noget af....!
Mvh

Claus

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #7 Dato: 27 Januar , 2011, 23:23 »
Jeg har også kun haft gode erfaringer med dem. Jeg har handlet hos dem en 4-5 gange via nettet.

Og ved I hvad?

Den opførsel/kundepleje som kommenteres i denne tråd er jo i grunden den aller bedste reklame et firma kan få. Og det næsten gratis.

Det var der godt nok en del andre forretninger der kunne lære en del af.

Mvh
Erik Andersen

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #8 Dato: 28 Januar , 2011, 08:54 »
Jeg er med på vognen! De har sendt mig de dér små dimser man lukker sine vandautomater med, når man fylder på, gratis, fordi den ene var knækket...og det er jo som det skal være, men ovenikøbet, sendte de lige et par ekstra "til hvis det nu skulle ske igen"... En lille ting, men alligevel det der gør at man lige føler man bliver taget sig godt af *h

Desuden er de altid så venlige, når man ringer :)

Offline Charlotte22

• Passiv bruger
« Svar #9 Dato: 29 Januar , 2011, 12:47 »
Også lidt ros fra mig.
I December købte jeg over nettet en varmeplade. I torsdags så jeg at der var is på vandet hos hønsene og gik straks ind og ringede til America.
Han sagde at de ville sende porto seddel med samme så det er gratis for mig at sende den retur, og når de modtager den sender de en ny varme plade til mig.
Jeg har sendt pakke retur idag så det varer nok ikke længe før hønsene igen får vand uden is i.
Stort ros til AMERICA fra mig. /o /o /o
I min hønsegård er der Sussex høns i mange farver :-)
Venlig hilsen
Charlotte

Offline Heidi NJ

• Passiv bruger
  • Det er høns! De er ikke organiserede!
« Svar #10 Dato: 29 Januar , 2011, 16:45 »
Jeg har også kun gode erfaringer med America.

På LU snakkede jeg med en af dem fra America standen. Han fortalte at de en gang i mellem læste med herinde. Fordi de gerne ville sikre sig at folk fik en god service og er tilfredse. Forhåbentlig kontaktede folk dem hvis de oplevede problemer, men måske er det ikke alle - og der kan selvfølgelig også ind i mellem være to sider af samme sag. De er godt klar over at hønsefolket snakker sammen og de har ikke råd til et dårligt rygte.

Så kan man jo sige at det er lidt ærgerligt at denne tråd ligger i hyggesnak hvor de jo ikke kan se den som gæster.
Med venlig hilsen Heidi

Offline Bettina

• Bruger
« Svar #11 Dato: 29 Januar , 2011, 16:54 »
Ja det kunne der faktisk være noget om. Kan vi få den flyttet?  ;D
Mvh Bettina.
Opdrætter af Sussex i stor i farverne Brun sort/Porcelænsfarvet, Sølvgrå, Gul sort/blå columbia og Hvid sort columbia.
Medlem af DfFR, Sussexklubben og Herning Fjerkræ klub.

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #12 Dato: 29 Januar , 2011, 17:45 »
Ahem, må man godt gnide lidt salt i den gode tråd? ;). Jeg ville rigtig gerne have handlet med America pga. deres store udvalg og gode priser, men de skulle have 600 kr. i fragt for at sende et par ruller minktråd, et vandtårn og en foderautomat til Sjælland. Desværre... For så kunne handlen ikke svare sig for mig længere, og jeg handlede noget skod-volieretråd i den lokale tømrerhandel i stedet for (den er mør, knækker over det hele)  :-\).

Men jeg er glad for at læse at de yder så supergod service, til dem der har købt noget fra dem. Det er super! /o
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #13 Dato: 29 Januar , 2011, 19:13 »
Nu er det ikke for at forsvare America. Men America skal jo også betale en fragtmand og de tager pr. kg. Og fragt er desværre dyrt (prisen på diesel er på himmelflugt og ligeledes prisen på benzinen) /d/d

Men HVIS du havde købt det og betalt det på LU så havde du fået det leveret fragtfrit og oven i købet sparet momsen.

Jeg har bestemt også kun gode erfaringer med America. /o
« Senest Redigeret: 29 Januar , 2011, 19:17 Fra Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub