Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Opråb handy mænd - køb af værktøj på nettet ?  (Læst 1904 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Vipse

• Passiv bruger
  • Min mands kone
    • Sindbjerglund.dk
Sv: Opråb handy mænd - køb af værktøj på nettet ?
« Svar #15 Dato: 22 Januar , 2011, 21:10 »
Ja man skal bare have i mente, at kvalitet og pris som regel hænger sammen  ;)
Jeg købte en Dewalt boremaskine til 3700 kr til min egen private handyman og de penge er altså godt givet ud....for hulen da, hvor er den bare god  /o
Vi har bygget om i et par år hvor vi købte flere Bosch boremaskiner til omkring 1500 kr pr stk og de kunne altså ikke stå distancen !! Den ene holdt kun ½ år så var den færdig  /d
Men Dewalten er efter lidt over 1 år stadig lige så god som den første dag /o
Man skal købe efter behovet og min erfaring er: hobbybrug = prisvenlig udstyr som kan klare jobbet, Prof. brug = dyr kvalitet er bedst i længden
3 heste og en pony
Rottweileren Lillepige og staldkatten Gucci
2 blandingshøner og en hane.....indtil ræven henter dem også 😡

Offline Thomas Poulsen

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 23 Januar , 2011, 17:16 »
Den bedste fidus er at finde kvalitets værktøj på nettet, og så gå i det lokale byggemarked og sige hvad den rigtige pris er, det lykkedes næsten hver gang ;), og husk der er 2 års garanti, også på bosh!

Offline KEW

• Bruger
« Svar #17 Dato: 23 Januar , 2011, 18:29 »
Haha nu kan jeg ikke holde mig tilbage nogle snakker kvalitet og nogen siger det ene mærke er bedre end det andet ;D
Kvalitet er forskelligt fra person til person samt opgave til opgave
At man giver 3700kr for dewalt så siger det sig selv at den må være bedre end bosch til 1500kr tager man håndværker modellen ved bosch også til 3700kr så er resultatet jo også derefter.
Jeg har selv el-værktøj af billigere modeller men de klare de krav jeg har dette gælder dog kun el-værktøj
Håndværktøj har jeg skrappere krav
Hilsen Kenneth

0.2.0 Store Røde Silkehøns
1.4.0 Dværg Laksefarvet Faverolles
Formål med høns: hygge,æg,kød.

Offline Jean Hansen (Lavbo)

• Bruger
« Svar #18 Dato: 23 Januar , 2011, 20:07 »
Så råbte manden igen ovre fra hans hjørne af sofen  ;D

http://www.ebvaerktoj.dk/dansk/
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

KarinP

• Gæst
« Svar #19 Dato: 24 Januar , 2011, 01:13 »
Citér
Det jeg efterlyser er tips til nogle gode internet steder hvor det måske var billigere at købe hånd el-værktøj fremover feks. stiksave, boremaskiner osv., det skal dog stadigvæk være kvalitetsmærker (feks. Makita, Bosch, De Walt etc).

Jeg shopper selv meget på nettet, og ender næsten altid med at finde det billigere (inkl fragt) i udlandet, så jeg ville nok kigge efter f.eks tyske sites med værktøj. (Og selvf lige tjekke godt op på at det er et ok sted, inden jeg bestiller).

Sidste gang vi skulle have nye dæk til bilen sparede vi over 1000 kr ved at købe dem i Tyskland og vi havde dem 2 dage efter vi havde bestilt dem  /o

MVH
Karin

Offline Erling Rønnest

• Passiv bruger
    • Vendsyssel fjerkræklub
« Svar #20 Dato: 24 Januar , 2011, 06:26 »
De bedste fjerkræhilsner
Erling Rønnest

Opdrætter af:
Orloff (Stor)
Orloff (Dværg)
Mod. Eng. kamphøns
Medlem af:
http://racefjerkrae.dk/
www.vendsysselfjerkraeklub.dk
www.kamphons.dk

• Bruger
« Svar #21 Dato: 24 Januar , 2011, 06:33 »
ØV! Hvorfor kan jeg ikke tysk.

Der er også mage ting som jeg kan se jeg kan finde på nettet i tyskland men jeg kan ikke et ord tysk!
Mand og 3 børn

KarinP

• Gæst
« Svar #22 Dato: 24 Januar , 2011, 12:02 »
ØV! Hvorfor kan jeg ikke tysk.

Der er også mage ting som jeg kan se jeg kan finde på nettet i tyskland men jeg kan ikke et ord tysk!

Jeg er bestemt heller ingen ørn til tysk, men bruger enten Google Crome eller Google sprogværktøj til at oversætte siderne. Det er faktisk supernemt og selvom nogle af oversættelserne kan være lidt "sjove" er det som regel ikke noget problem at forstå den samlede tekst.
Vil især anbefale Google Crome, den kan sættes til automatisk oversættelse af div sprog og så er den samtidig laaangt hurtigere end f.eks Explorer.

MVH
Karin

• Bruger
« Svar #23 Dato: 24 Januar , 2011, 12:56 »
Ja, jeg ved ikke hvorfor men jeg bliver altid usikker når/hvis jeg bruger oversættelse på tyske sider :-\
- mærkeligt egentligt, for jeg har været helt i Australien og købe ting over nettet, men det foregår jo også på engelsk.
Mand og 3 børn

Offline Vipse

• Passiv bruger
  • Min mands kone
    • Sindbjerglund.dk
« Svar #24 Dato: 25 Januar , 2011, 01:45 »
At man giver 3700kr for dewalt så siger det sig selv at den må være bedre end bosch til 1500kr tager man håndværker modellen ved bosch også til 3700kr så er resultatet jo også derefter.
Ja og for hulen da, hvor jeg ærger mig over, at jeg ikke med det sammen købte håndværkermodellen  ::)
Det havde, for vores vedkommende, været billigere i længden, men jeg indrømmer....vi var for NÆRIGE  ::)
3 heste og en pony
Rottweileren Lillepige og staldkatten Gucci
2 blandingshøner og en hane.....indtil ræven henter dem også 😡