Ladies - Ladies
Igen grund til at hænge med "næbbet" vinteren er kun lige begyndt og der er længe til forår. MEN få det bedste ud af det - lav noget, gør noget! Læg planer, gerne store. Find noget at lave med hænderne, strik noget eller sådan.
Jeg selv er ved at komme ovenpå igen efter nr. 2 blodprop i hjernen, hygger med mine høns og hunde, jeg skal helst have noget at lave men hvis man kikker sig omkring er der altid noget at gå igang med. Det er ligemeget hvad, bare en selv kan se et formål. Og gør jer klar til næste omgang sne og frost der sikkert kommer i feburar . Her i polen hvor jeg bor, ganske tæt på bjergene har vi helst sikkert vinter i 4 mdr. Lige nu er det slået om i tø og der er lavinevarsel højere oppe. Og der kommer helt sikkert mere vinter. Mine høns lægger dog æg i dag var der 4 æg fra 4 høns og de har ikke lys ud over hvad vorherre tildeler. En af dem har lige været skruk.
Og husk, det vil være skidt med et "falsk" forår nu så der kommer knopper der senere fryser væk.
Nå men hofter fat Ladies, lav en grog, så er i lidt i gang og kom så ud og nyd frosten. Måske et lille bål til at koge lidt kaffe på, tro mig det smager meget bedre, eller rist en god pølse på bål. Det gjorde vi for nogle dage siden højt oppe og i 17 grader frost. Så nyd hver sekund i lever og lad være at ønske noget ikke kan få .
Kærligst
Tommy