Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hvor bør fodringen sidde?  (Læst 2143 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

frida

• Gæst
Hvor bør fodringen sidde?
« Dato: 01 Januar , 2011, 10:49 »
Hej.
Hvor lader I ringen på hanen sidde? Trækker I den op over sporen, eller lader den sidde under? Tænker på om den generer mindst, når den bliver trukket op over sporen? Der er jo lidt mere plads, synes jeg. Men er der nogen af jer andre, der har andre tanker og argumenter?

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Hvor bør fodringen sidde?
« Svar #1 Dato: 01 Januar , 2011, 10:50 »
Den skal være over sporen.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

frida

• Gæst
« Svar #2 Dato: 01 Januar , 2011, 14:49 »
Tak Lene /o
Det var jo også mit første indfald. Nu holder jeg øje med hvornår sporen bliver så stor, at den kan holde en ring på plads :) Han er stadig kun en teenager.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #3 Dato: 02 Januar , 2011, 06:13 »
Anette, du bliver nødt til at sætte ringen på, før den kan holdes oppe af sporen, for ellers kan du ikke få den på. Efterfølgende skal du holde øje med ringen og sporen, for der går nogen tid inden ringen bliver over sporen. Nu har du sikkert også sat ringen på, men jeg skriver bare for en sikkerheds skyld  ;D
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

frida

• Gæst
« Svar #4 Dato: 02 Januar , 2011, 09:51 »
Mariane. Ja, han er købt med ring. Nu er han jo bare ved at blive voksen, så vi nu kan se, at han er ved at få sporer :D